Cristiano Ronaldo angående hånen: "Jag bryr mig inte om dem"


Den förra Manchester United stjärnan Cristiano Ronaldo har bekräftat att han inte bryr sig om "Messi-ramsorna".
Cristiano Ronaldo

Real Madrid
s anfallare Cristiano Ronaldo har försäkrat att ramsorna som stöttar Barcelonas stjärna Lionel Messi stör honom inte under matchens gång.

Den 26-årige målgöraren hånades av bland annat fansen i Cypern som ropade "Messi" ett antal gånger. Dessutom upplevde han samma sak i Bosnien.

"Det är samma sak om de sjunger den typen av ramsa eller om de håller tyst" sa Ronaldo till TF1. "Dessa ramsorna provocerar mig inte, och de ändrar inte min spelstil heller. Jag bryr mig inte om dem".

Sedan pratade han om FIFA Ballon d'Or 2011, och sa: "Jag vet inte om jag kommer att vinna priset eller inte. Madrid gör bra ifrån sig, jag gör bra ifrån mig också, och mitt landslag kommer att spela EM. Så jag är glad".

"Ballon d'Or är inte min prioritet, och den oroar mig inte heller nu".

Kommentarer

Anonym

2011-11-22 - 15:52:22
Bloggägaren hur länge har du hejat på real Madrid?:) o hur började du heja på dom?



Jag har hejat på dom sen jag var 6 år o allt började med att min pappa köpte en Luis figo tröja till mej !!;)



Hala Madrid<33333

Skriv en kommentar