Cristiano Ronaldo: "Jag tror att jag kommer att spela mot Valencia"


Den förra Manchester United spelaren, Cristiano Ronaldo, tror att han kommer att delta i helgens match mot Valencia.
Cristiano Ronaldo

Real Madrid
s portugisiska stjärna Cristiano Ronaldo har sagt att han är säker på att han kommer att återhämta sig fullt inför bortamatchen mot Valencia.

Den 26-årige anfallaren skadade sitt vänstra lår under Portugals 6-2 vinst mot Bosnien i tisdags. Tillsammans med sin lagkamrat Alvaro Arbeloa, missade målgöraren onsdagens träningspass, men portugisen tror inte att han kommer att missa den kommande La Liga matchen.

"Jag mår bra" medgav Ronaldo när han lanserade sina nya Nike skor. "Jag tror att jag kommer att spela mot Valencia".

Kommentarer

real fans mitt hjärta

2011-11-18 - 19:01:25
jaaaaaa jag o.b.s .des detta rolando :thumbup::thumbup:

Skriv en kommentar