Gonzalo Higuain: "Benzema och jag kommer bra överens och vi förstår varandra"


Den argentinska stjärnan Gonzalo Higuain säger att han tyckte om samarbetet mellan honom och Karim Benzema.
Gonzalo Higuain & Karim Benzema

Real Madrid
s anfallare Gonzalo Higuain har hyllat samarbetet med Karim Benzema efter Los Blancos 6-2 vinst mot Dinamo Zagreb i Champions Leagues gruppspel.

Medan Cristiano Ronaldo saknades, spelade Higuain och Benzema tillsammans och det visade sig att duon kunde spela bra tillsammans.

"Benzema och jag kommer bra överens och vi förstår varandra; det visades på planen" sa Higuain till klubbens officiella hemsida.

"Detta var en viktig match och jag är glad med mitt mål. Det är viktigt att laget spelade en bra match trots rotationerna".

"Jag var glad över att vara lagkapten ikväll (igår). Jag har varit här i många år och jag känner fansens och klubbens tillgivenhet. Nu måste vi återstå lugna, vila och förbereda oss inför derbyt, vilket kommer naturligtvis vara jättespeciellt".

Skriv en kommentar