Tävlingen om två Real Madrid tröjor är avslutad!

Två vinnare har utsetts! Om du vill veta om du är en utav de lyckliga vinnarna kan du gå in på din e-post adress (som du angav) och se om du har fått ett meddelande som börjar ungefär såhär: "Hej! Vi hoppas att du minns att du medverkade i en tävling där två personer kunde vinna varsin Real Madrid tröja. Efter att ha pratat ihop oss..." och så vidare.

Jag hade en liten roll i att bestämma vinnaren och tyvärr kan jag inte avslöja vilka som fattade beslutet. Dock kan jag avslöja hur man kom fram till beslutet. Femtio utav de hundratals mejlen och kommentarerna valdes baserat på textens innehåll, sedan valdes tio utav de femtio texterna, och de kan ses som 'finalister'. Sedan 'röstade' man på sina  två favoriter, och de två som fick flest röster vann.

Jag skulle även vilja hylla era fantastiska texter! Man såg att ni verkligen kämpade och ville verkligen vinna det här. Riktigt bra jobbat! Dock bör ni som inte vann inte känna er nere, eftersom det kommer förmodligen komma fler sådana tävlingar.

[Dessutom; vissa utav er hade inte angivit någon e-post adress, därför kunde ni inte vinna på grund av det faktum att vi inte kunde kontakta er.]

Kommentarer

Ramos

2011-11-11 - 22:50:41
men kan nt ni skriva vem det var som vann???:-d

Cristiano Ronaldo

2011-11-11 - 23:03:41
eller hur:-d:-d

Pierre

2011-11-11 - 23:03:43
var för fuck ing van inte JAG då ???????????????????



SKA stemmma er

Anonym

2011-11-11 - 23:09:12
Lite omoget skrivet av dig där uppe ?? Men grattis till vinnarna.. Vem det nu än är..

Cristiano Ronaldo

2011-11-11 - 23:10:12
:-(:-(:-(:-(:-(



jag vann inte



ska stämma hela bloggen

HALA REALMADRIIDCF.BLOGG.SE !!

2011-11-11 - 23:30:47
OMG OMG OMG!! Gick precis in på min hotmail och såg att jag vann!! :thumbup: :thumbup: FATTA VAD GLAD MAN BLIR?!?! Kan fortfarande inte tro på det! har inte fått in det i hjärnan än! men fyfan vad glad jag är!! TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN TACK!!!!!!!! :D :D :D

ramos

2011-11-11 - 23:32:28
Grattis!!!!!!<3:thumbup::thumbup::thumbup:

KingIKER

2011-11-11 - 23:54:12
Grattis!!!!!!!!!



Fick:Hej!

Tack för ditt deltagande i chansen om att vinna en Real Madrid tröja. Vi ansåg att din text var en utav de bästa, den var riktigt inspirerande, men tyvärr vann du inte dagens tävling trots sin otroligt fina text, men bättre lycka nästa gång! Varför du inte vann tävlingen kommer att förklaras på http://realmadriidcf.blogg.se/ inom kort.



Men fick alla det, en utav de bästa alltså??



Och grattis igen till dej där uppe:-d:-d:-d

Pierre

2011-11-12 - 00:13:46
HÖR du SÅM skr ev ned an för mej du ska bara holla käft en du



SKA stemma blogg en

Ramoa

2011-11-12 - 00:24:46
asso pierre du kritisera mig för min svenska på ramos nyheten men när man läser din kommentar så tror man att du är full....;-)

Mc.Ain

2011-11-12 - 00:25:23
Pierre, tycker du har den bästa stavningen i hela Svergies historia. Läste igenom alla fina kommentarena ni hade skrivit, och jag blev stolt hur moget och fint ni skriver.



Jag själv skrev ingenting faktum är för att jag redan han en Real Madrid tröja, ville helst att någon som inte har skulle få den.



Och ett VÄLDIGT STORT Grattis till HALA REALMADRIIDCF.BLOGG.SE, De märks att du kämpade. Återigen Grattis :-)

Ramos

2011-11-12 - 00:25:28
asso pierre du kritisera mig för min svenska på ramos nyheten men när man läser din kommentar så tror man att du är full....;-)

KingIKER

2011-11-12 - 00:26:09
Att du orkar...

raul7

2011-11-12 - 00:38:39
hehe man blev lite .....(konstig känsla) för jag läste att det fanns finalister och sen stod i mina e-mails att min text var en av dem bästa, så ser man att nån till har fått samma sak. JAg trodde typ att jag var värd att få en personlig kommentar :-P:-P

Dojje

2011-11-12 - 00:46:25
du ovan mig jag fick samma kommentar också... trodde samma sak...

Pierre

2011-11-12 - 01:05:37
HÖR du RAMOS va fann ä du her inne å skriver harr inte REAL trän ing i dag????????????



TACK Mc.Ain jag harr ganska br a sven ska men kanche ska slut a skolk a på sven ska lektioner hehe



VAR för harr inte REAL mattsh denn a helg för???

Pierre

2011-11-12 - 01:10:59
EN DAG skA jagg spela i REAL MADRID JAGG BENZEMMA Å RONALOD SKA GÖR A måål en då :thumbup:

Mc.Ain

2011-11-12 - 01:16:40
Du borde sluta skolka från svenska lektionerna min vän, du borde sluta skolka. :-d

Raul

2011-11-12 - 01:35:54
Till er alla som njaah inte vill betala typ 600kr för en Real Madrid tröja gå in på www.ioffer.com



Skit bra sida Äkta match tröjor för 150 - 300 kr alla e äkta också.

Raul

2011-11-12 - 01:40:53
Är det bara jag som hackar när jag läser de Pierre skriver hehe :P



Nee, nu när jag ser att ni skriver att ni var en utav de bästa o bla bla bla jag fick också de men tänk själva, skulle han skriva du sög pung skriv aldrig mer du komme inte ha någon chans att vinna så lägg ner din karriär :D



jag tycker att det var skysst av blogg ägaren att skriva att man var en utav de bästa:)



BTW nice tävling hoppas de kommer mer :=)

WwR

2011-11-12 - 01:41:58
Raul, Fett bra hemsida men kan man beställa med sitt namn annars har jag Marcelo

Raul

2011-11-12 - 01:51:21
WwR nee de tror ja inte att man kan :( för det är företag eller vanliga random personer :)



men de dåliga är att du kan få vänta JÄVLIGT länga tills du får de du har beställt

Experten(1)

2011-11-12 - 01:56:15
TACK! Jag vann inte men fick ett mail där min text var en av dem bästa.

Att vara det betyder väldigt mycket,inget att sura över.

Visst att vinna den vore skiit skojj en dröm men att bara gjort en text struntar i hur bra man gjort den så känner man sig stolt att man verkligen har så stora känslor för denna klubb.

Oerhört roligt att se så många engagerade hoppas på fler sånna tävlingar och ett stort grattis till vinnarna för så som jag såg biddragen så var dem oerhört fina och man blir så glad av att läsa allas texter.

Detta är Realmadrid supportrar respekt mot varandra vi backar upp varandra även om man förlorar ska man inte bry sig om det en annan Realmadrid supportrer fick den var glad för vinnarens skull.

TACK FÖR DENNA CHANSEN GRATTIS TILL VINNARNA.:love::love:

aleksandar

2011-11-12 - 12:00:26
Fick alla ett meddelande där det stod att deras texter var en utav de bästa fast att de inte vann? eller var det bara vissa speciella som fick det?

Grattis till vinnarna och jag hoppas att det snart kommer upp nya tävlingar!

Siempre RealMadriidCF, Siempre Madrid!

(Halop)

2011-11-12 - 12:24:09
Hej!

Tack för ditt deltagande i chansen om att vinna en Real Madrid tröja. Vi ansåg att din text var en utav de bästa, den var riktigt inspirerande, men tyvärr vann du inte dagens tävling trots sin otroligt fina text, men bättre lycka nästa gång! Vi vill även poängtera att din text berörde och framkallade känslor. Varför du inte vann tävlingen kommer att förklaras på http://realmadriidcf.blogg.se/ inom kort.

SR4

2011-11-12 - 12:53:01
Vinner aldrig något :/

A.A

2011-11-12 - 13:02:09
"Hej!

Vi hoppas att du minns att du medverkade i en tävling där två personer kunde vinna varsin Real Madrid tröja. Efter att ha pratat ihop oss kom vi fram till att du är en utav de två lyckliga vinnarna! Du var en utav de tio finalisterna och efter röstningar blev du utsedd till vinnaren. Du kommer att få ett meddelande skickat till din e-post adress. För att få en Real Madrid tröja hemskickad till dig måste du svara på det kommande meddelandet.



Vi gratulerar dig till vinsten!



Detta meddelande går ej att svara på."



Riktigt härligt att få ett sånt meddelande skickat till sin mail måste jag säga!!! Längtar tills jag får hem min Kaká tröja! :D

real fans mitt hjärta

2011-11-12 - 17:01:32
gartis alla vinnare jag har en fråga vad heter medlandet som det står så ?

:question:

Nicklas

2011-11-12 - 17:24:06
Jag vann inte :thumbup: ;-P

Pierre

2011-11-12 - 17:40:25
real fans mitt hjärta



din sop a lärr dej stav a va

Anonym

2011-11-12 - 18:31:04
SÅÅÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!

JAG SITTER HEMMA OCH ANSTRÄNGER MIG VERKLIGEN FÖR ATT SKRIVA EN SÅN BRA TEXT SOM MÖJLIGT OM DEN JÄVLA VIDOEN, OCH IDAG VART JAG NÄSTAN FÄRDIG OCH JAG KÄNDE MIG BELÅTEN, TOG PAPPRENA)) OCH SATTE MIG VID DATORN FÖR ATT NU SKRIVA ALLT OCH SKICKA DET TILL DIG, OCH VAD SER MAN DÅ? JOOO ATT TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD???!! FYFAAAAN FICK VÄRSTA RYCKET DÅ, HOPPADE UPP FRÅN STOLEN OCH STÄNGDE AV SKITEN OCH...! OCH SIHET ÄR SÅ FÖRBANNAD NU ASSÅ , SOM FAAAN ! URSÄKTA MITT SPRÅK , MEN OM NI HADE VARIT I MITT STIVATION SÅ SKULLE NI SÄKERT REAGERA PRECIS SOM MIG ! MEN MEN..

FINNS VÄL INTE MKT O GÖRA ÅT SAKEN, BARA SLÄNGA HELA DEN DÄR BESKRIVNINGEN OCH... :question:;-(

..vänta tills nästa tävling!! :-(:-s;-(:mad:

Ramos

2011-11-13 - 22:18:59
fick också ett sådant sms.......typ din text var en av de bästa bla bla bla..men du vann inte

Skriv en kommentar