Angel di Maria: "Jag hoppas att allting fortsätter att gå bra för mig"


Den 23-årige Angel di Maria, som blev utsedd till Man of the Match av Goal, hoppas att han fortsätter att spela på samma sätt som han spelade mot Villarreal när Real Madrid möter andra lag.
Angel di Maria

Den argentinska yttern Angel di Maria var mycket glad över att ha gjort mål i Real Madrids 3-0 vinst mot Villarreal i onsdags, och sa att han är hoppfull om att fortsätta spela lika fantastiskt som han gjorde igår.

Den förra Benfica spelaren gjorde sitt första mål denna säsong - och Los Blancos tredje för kvällen - i den andra halvleken efter att ha gjort två assist.

"Jag är glad över vinsten och även med mitt mål eftersom jag inte hade gjort mål på ett tag. Jag hade en chans att göra mål ikväll (igår) och det var fantastiskt för mig" sa Di Maria till Real Madrids officiella hemsida.

"Jag är jätteglad eftersom saker och ting går bra för mig. Jag är självsäker igen, vilket är viktigt för mig. Jag hoppas att allting fortsätter att gå bra för mig".

Kommentarer

madriiista4life

2011-10-27 - 16:33:11
när man läser det här på svenska så låter han så egoistisk, "Jag.. Hoppas allt går bra för Mig.. Jag hade inte gjort mål, Jag är självsäker igen" kom igen du spelar i ett Lag ANGEL DI MARIA!! då heter det Vi.. =)

Skriv en kommentar