Cristiano Ronaldo: "Det viktigaste är att vi vinner med eller utan mina mål"


Efter matchen mot Malaga pratade Cristiano Ronaldo med median och sa hur glad han var över att göra mål igen.
Cristiano Ronaldo

Real Madrid
s Cristiano Ronaldo gjorde ett hattrick mot Malaga i dagen La Liga match. Det var hans tredje hattrick denna säsong och med de tre målen har han redan gjort 10 mål i den spanska ligan.

"Jag är glad med mina mål, men det viktigaste är att vi vinner med eller utan mina mål. Jag blir inte orolig när jag inte gör mål, bara när vi inte vinner" sa Ronaldo till Real Madrids officiella hemsida.

"Vi gav en fantastisk prestation; vi hade förmodligen våra bästa minuter denna säsong i den första halvleken. Mitt firande med Marcelo var på grund av den brasilianska musik vi båda gillar".

Skriv en kommentar