Gonzalo Higuain: "Dessa hattricks är goda minnen att vårda efter pensioneringen"


Efter att ha gjort sitt tredje hattrick på tre raka matcher är Gonzalo Higuain glad över att kunna minnas det här när han pensionerar sig från fotbollen.
Gonzalo Higuain

Real Madrid
s argentinska anfallare Gonzalo Higuain gjorde sitt andra raka hattrick med Los Blancos (tre med Argentina) mot Real Betis igår, och han delade med sig av sin glädje med median.

"Vi visste att matchen skulle vara svår. Betis har vunnit många matcher, men vi visade att vi är i toppform trots liga pausen" sa Higuain till Real Madrids officiella hemsida.

"Jag är jätteglad. Jag hade inte spelat på en vecka, men jag mår så som jag mådde förr. Tränaren kommer att bestämma om jag måste vara en startspelare eller inte. Jag bara spelar, vilket är vad jag måste göra".

"Dessa hattricks är goda minnen att vårda efter pensioneringen. Det kommer också att vara trevligt att komma igår det här för att minnas skadan jag led av och hur tufft det var för mig. Jag mår bättre med tiden. Jag är tacksam mina lagkamrater och klubben eftersom de alltid stöttade mig under tiden jag var skadad".

Kommentarer

Raul

2011-10-16 - 13:43:42
3 matcher 3 hattrick, va men kan man säga :D ?

GoHiguain

2011-10-16 - 14:34:17
Man kan säga att han är i form nu!!!!



Hala Madrid!!!!

Raul

2011-10-16 - 14:45:58
Aa, de haru fan rätt i :)

faktiskt ere 4 matcher 3 hatricks,,,, men skit i de El Pipita is back!

2011-10-16 - 22:02:19
:love::love::love::love::love::love::love:

Skriv en kommentar