Inter är intresserade av Angel di Maria och Mesut Özil


På grund av små problem mellan Di Maria och Real Madrid, och mellan Özil och Mourinho rapporteras det att de två spelarna kan lämna Los Blancos i januari.
Angel di Maria & Mesut Özil

Den italienska storklubben Inter jagar Real Madrids argentinska ytter Angel di Maria samt tyska mittfältare Mesut Özil.

Den italienska tidningen Il Corriere dello Sport säger att Nerazzurri är medvetna om att båda spelarna inte trivs i den spanska huvudstadsklubben.

Di Maria har irriterat Los Blancos chefer genom att kräva ett nytt kontrakt som ska höja hans lön, medan Mesut Özils pappa har nyligen kritiserat tränaren Jose Mourinho.

Dessa två problem har lett till att flera lag ryktas vara intresserade av de två 23-åriga spelarna, och Inter sägs vara redo att signera de i januaris transfermarknad.

Kommentarer

Anonym

2011-10-11 - 14:48:16
fan real har blivit korkade dom vill byta kaka higuain benzema khedira lass carvalho mot zlatan



o nu kommer özil di maria lämna real är helt fantastiska sjuka i huvet



om dom alla lämnar så håller jag inte på real madrid längre ;-(;-(;-(;-(;-(;-(;-(;-(;-(;-(

p12

2011-10-11 - 15:52:05
medgångssupporter ftw?;-(

Benjamin

2011-10-11 - 16:06:41
Du längs upp!

Tror det kmr att ske elr ? :question:

Real madrid är inte så dumma att de byter ut 5 spelare mot Zlatan, Kaka är värdare än honom BARA Kaka! ;-P

Anonym

2011-10-11 - 16:08:10
bara om kaka o özil lämnar real då lämnar jag oxå

Anonym

2011-10-11 - 16:10:13
mer värd * inte värdare

Viktor

2011-10-11 - 16:16:34
hahahah godnatt!! Kommer aldrig hända! di maria kanske, men aldrig Özil

Anonym

2011-10-11 - 16:23:58
varför skulle dom inte trivas?

Agee

2011-10-11 - 16:38:22
men hellå där ? vadå vad tror ni dom kommer inte att lämna Real Madrid isåfall Özil??

vrf finns det media/tidning, och vad är Media/tidningens jobb ??

jo det är att dela rykter och sånt här!!!!!!! Never never!!!

real madrid

2011-10-11 - 16:58:49
Alla ni som säger att ni slutar hålla på real madrid om några spelare lämna kan sluta hålla redan nu!!!!! ni är inte ens välkomna era falska supportrar!!!! HALA MADRID FÖR ALLTID, I UPPGÅNGAR OCH NEDGÅNGAR!!!!! SIEMPRE MADRID <3<3<3

hatar Barca

2011-10-11 - 17:05:07
Exakt håller med real Madrid:thumbup:

Anonym

2011-10-11 - 17:37:58
Real förlorar sitt spel om dem lämnar

Like A Boss

2011-10-11 - 17:46:57
Kommer aldrig att ske.. Och ni som säger att ni kommer att sluta heja på Real om KAKA skulle lämna så är ni inga Madriistas.. Det är märket och hela laget man hejar på tillsammans!



HALA MADRID <3

hala

2011-10-11 - 17:48:52
finns det någon källa på bråk mellan özil och mourinho?

Halamadrid

2011-10-11 - 18:02:19
Ser ju hellre att Mou lämnar än att Kung Özil..

Devve

2011-10-11 - 18:28:34
Seriöst. Dom flesta här är p12.

Jag kan garantera att dom där ryktena baserar endast på skitsnack.

Finns det en källa på att özil och mou har tjaffsat? Nej!

Özil är en utav dem bästa spelarna dom har.

Och alla vet att di maria har velat ha ett bättre kontrakt, tyvärr så tycker jag inte han ska få det.

Och vill han dra så har jag ingenting emot att dom säljer han dock tycker jag att han ska vara kvar med oss. Han har mycket bra rörelser på plan. Khedira skulle jag kunna tycka att dem sålde för pengar om dom endast går i plus. Men då ska sahin visa att han är en grym spelare. Då kan vi ha både lass och coentrao som reserver på det defensiva mittfältet.

Experten

2011-10-11 - 19:15:46
vad fan snackar ni om!!!!!!!

Realmadrid utköpsklausul på Özil ligger på 10 miljarder!!!!!!!!!!! Realmadrid får inte sälja honom för under 10 miljarder föränns kontraktet går ut dem får inte heller byta han mot Messi om Messis utköps klausul ligger på det.

Ronaldo och Benzema har utköps klausul på lite över 14 miljarder!! detta innebär att dessa spelarna absolut inte kan lämna föränns kontrakten går ut!!

Dem andra kan lämna men jag lovar Real kommer inte att byta ens 2 spelare mot Zlatan!

Det är Tevez Real vill ha och kan tänka sig byta en spelare mot Tevez vilket City inte har nåt emot.

Varför ska Realmadrid vilja ha ZLATAN!?!?? :-)

real fans mitt hjärta

2011-10-11 - 19:52:17
eller hur zalant han är för gammal ovh har ingen hjärta för klubben :blush::mad: och vf ska de lämna asså vad är med real vill de inte att vara den bästa laget elr ?:mad:om de lämnar så kanske hejar jag inte riktig länger sådär orsäkar ;-) men real fins mitt hjärta så tvär kan inte skada mitt hjärta hala madrid !för guds skulle ber jag att real inte lämnar spelarena det var de som gerde syrkan elr kraft :thumbup: om de lämnar så lovar jag att barca ska atttid vinna och real kommer vara sämst :thumbdown::thumbdown: så jag ber er real igen snälla gör inte så om ni ser den här kommentaren hala madrid

Knugen

2011-10-11 - 21:15:27
"Experten" Driver du eller kan du ingenting om fotboll?! Vill inte Real sälja Özil så måste dom det om någon betalar hans klausul, men vill dom sälja så kan dom sälja för vilken summa dom vill! Byt namn för du är bara pinsam i alla dina inlägg!

real madrid

2011-10-11 - 21:24:57
MEN Knugen VEM FAN BETALAR 10 miljarder din javla idiot!!!!!! och varför skulle dem vilja sälja! om dem inte vill sälja måste ngn ge 10miljarder ju! TÄNK LITE INNAN DU LEKER SMART!

Knugen

2011-10-11 - 21:33:10
Din lilla p12 läs vad ha skrev: Realmadrid FÅR inte sälja honom för under 10 miljarder föränns kontraktet går ut dem FÅR inte heller byta han mot Messi om Messis utköps klausul ligger på det. Ronaldo och Benzema har utköps klausul på lite över 14 miljarder!! detta innebär att dessa spelarna ABSOLUT INTE kan lämna föränns kontrakten går ut!!. Dom kan lämna om Real nu vill sälja dom! Sa aldrig att dom skulle vilja det rättade bara "experten". SÅ TÄNG LITE INNAN DU LEKER SMART!

Özil

2011-10-11 - 22:25:40
1-0 till Knugen :P

Experten

2011-10-11 - 22:29:08
Asså herregud utköps klausulen på Ronaldo ligger på 14 miljarder för att det alltid måste finnas ett värde på utköpsklasulerna både Benzema och Ronaldo har 14 miljarder i utköpsklausul för att dem inte är till salu men det måste finnas ett värde och max värdet är 14 miljarder!!! TÄNK!

Özil var inte lika dytr som Benzema och CR därför kan han inte ha sån hög utköpsklausul utan max för honom är 10 miljarder om inte han förnyar sitt kontrakt!!!

Özil

2011-10-11 - 22:31:20
Förstår mig inte på vissa personer som beter sig så omoget med sitt skrivande, då tänker jag mest på första inlägget, Och hur kan ni ens tro på detta nästan allt tidningar och media skriver är bullshit, Så sluta reagera som om världen håller på att gå under.

real madrid

2011-10-11 - 22:33:42
men om spelaren vill ja! men inte bara om real vill, dem kan inte bara sälja när dem har kontrakt, spelaren måste också gå med på det isf... och det betyder att om dem båda vill det som jag sa, så kan dem sälja och om dem inte vill måste ngn ge 10 respektive 14 miljarder

Shain

2011-10-11 - 22:46:04
Jävla patetiskt inlägg av er som skriver ni slutar heja på real om dom säljer sina spelare, jävla muppar är vad ni är... Jag hoppas verkl. en inte ja ser er nånsin, ni borde heja på Barca eller nåt... Glöm inte vad median gör för jävlas med våra huven, så länge de inte har kommit ut offciellt så borde vi vara lugna... Vi är madridsta oavsett om vi går till div 2 sånt ska inte störa oss, spec inte när de bara rykten... Kärlek och respekt till er alla madridsta.... Hala Madrid !!!!!

real madrid

2011-10-11 - 22:54:06
Kärlek o respekt till alla riktiga madrdistas inte er som kallar er för det medans ni suger av messi!

Samir

2011-10-11 - 23:04:26
:question:

Knugen

2011-10-11 - 23:25:01
Varför får vem som helst kommentera? Fixa en åldersgräns på 18 så vi blir av med alla småbarn som började heja på Real efter det att CR anslöt. Bra blogg förövrigt! :thumbup:

Knugen

2011-10-11 - 23:29:30
"Real Madrid" Tror du seriöst någon måste erbjuda Real 14Miljarder för Benz för att Real ska acceptera? Väx upp, allt över 600Miljoner så får han snacka kontrakt med vilken klubb han vill. Klausulerna ligger inte ens i närheten av vad en spelare är värd!

Experten

2011-10-12 - 01:08:57
Realmadrid får inte sälja Özil under 10 Miljarder eftersom att det finns ett utköpsklausul på 10 miljarder vilket innebär att han inte är till salu.

Däremot kan han köpas billigare när kontraktet går ut.

Realmadrid kan acceptera men då måste Özil acceptera det dessutom så måste Realmadrid betala hans lön till kontraktet går ut så NO WAY.

Özil har grymt bra lön finns ingen chans att han låter sig gå när han trivs här.

Dessutom om Realmadrid vill ha kvar honom men Özil vill lämna då får inte Özil lämna eftersom han har accepterat sin utköpsklausul.

Hala Madrid

2011-10-12 - 14:03:19
Experten: Vad fan snackar du om? Du är ju helt förvirrad! Byt namn för i helvete, jävla pajas!!

madrid

2011-10-12 - 14:47:41
håller med kungen

Ramos

2011-10-12 - 15:47:58
ursäkta vadå åldersgräns? Jag är 15 år och ja jag kan dubbelt så mke om real madrid än vad du kan och jag gillar real madrid dubbelt så mke som du kan!!!!! Har gillat real madrid sen jag ja basically börjat titta på fotboll!!!

Experten

2011-10-12 - 16:04:05
Till Hala madrid tror du Realmadrid får sälja Özil under den utköpsklausulen dem satt??

Isåfall kan du inget så svara inte.

Jag har kollat detta om du vill kan du fråga klubben själva om dem får det!!

För att kunna få göra det måste dem vänta tills kontraktet går ut annars måste Realmadrid betala Özils lön så att laget som köper honom behöver inte betala hans lön dem åren som är kvar av hans kontrakt.

Vill Özil lämna men inte Realmadrid vill det så måste Özil få tillstånd annars kan han stämmas av klubben och då slutar det inte bra.

Knugen

2011-10-12 - 17:50:14
"Ramos" Du är 15 och pinsam har du ens varit i Spanien och kollat på en match? Sen du börja kolla på fotboll har du gillat dom? Ja alltså två år vilket hjärta du måste ha! HAHA

TJAJAJAJ

2011-10-12 - 18:08:14
Lite mer uppdatering?

Ramos

2011-10-12 - 18:25:54
"knugen" Vet du ens när jag börjat titta på fotboll? Näe så håll käft det är du som är så pinsam som inte har respekt for madridistas!!:mad:



Jag började titta på fotboll när jag var 8-9 år!!! förresten vad spelar det för roll om jag varit i spanien eller inte? jag märker vilken mogen jävel du är....

Pinsamt

2011-10-12 - 19:04:20
Helt rätt KNUGEN åldersgräns ta 18 plus. fan orka inte med alla små barn som skriver. inte bra för bloggen med med så många små medgångssupporter!

real madrid

2011-10-12 - 19:17:12
Jag har varit i och kollar på real madrid spela, såg real madrid vs malaga, 7-0 matchen, satt första raden och det var när jag var 16 år nu är jag dock 17 år. Real madrid har varit mitt favoritlag sedan jag var 9 år. Jag har läst allt om real madrids historia, kännedom om nästan varje spelare som spelat i real madrid, vad spelarna gjort stort i real madrid, varför dem blivit anklagade för pengar fusk, vet fakta om varje president och mycket mer! så att ni som är över 18 år, kan mer och är mer madridista vet jag verkligen inte!!!

MADRID!!!

2011-10-12 - 19:47:19
Varför inte ta och Skriva en bok om det?

real madrid

2011-10-12 - 22:08:36
Redan skrivit, flera stycken om du skickar din email så kan jag skicka ett exemplar! skulle vara mer än trevligt, så kan du ge omdömen om vad du tyckte och sedan suga av din kuk, bög

Experten

2011-10-12 - 23:21:40
Asså herregud vilket tjafs det blev här xD.

Sluta attackera varandra ni är alla Realmadrid fans!!

HalaMadridLoveÖzil

2011-10-12 - 23:40:40
Snälla alla madridter sluta och bråkar oavsätt hur åldern är 8-18 vad händer tycker man om Real Madrid så gör man det. Man är en madrista om man tycker om sitt lag. Om man börja tycka om Real Madrid och tex efter en månad eller mer eller mindre och börjar hata Real Madrid så är han/hon ingen madridsta. Så oavsätt hur gammal man är så kan man vara en madridsta bara man inte börjar hatar det nu!!! Så snälla alla madrister bråka inte vi alla är på Real Madrids sida vad som än händer till dom så är vi alltid på deras sida.



Jag hoppas verkligen att özil och Di Maria inte slutar från Real Madrid för att dom ger oss verkligen hop och att älska Real Madrid mer. Det är samma sak med att jag inte vill att dom säljer Kaka, Benzema eller någon annan spelare från Real Madrid för att alla exakt alla spelare är riktigt bra och ger oss hopp och kärlek till vår favorit lag Real Madrid. Jag tror verkligen inte att vi behöver mer spelare för att vi har redan bra spelare. Dom ger oss hopp och kärlek som jag sa.



Jag kan säga er att jag älskar Real Madrid riktigt mycket. Jag älskar det från hela mitt hjärta. Jag kommer älska det ända tills jag dör. Asså jag älskar verkligen Real Madrid. Alla som jag känner hejar på barca men jag hatar dom för att dom är så j*vla taskiga mot Real Madrid när dom möter varandra. Dom bråckar mycket bara när dom ska möta Real Madrid och dom har domaren alltid mot deras sida. Real Madrid säger alltid sanningen medans Barca bara ljuger mot domaren och UEFA eller vad det är nu dom heter.



Hala Madrid love Real Madrid!!!!!!

Knugen

2011-10-13 - 01:32:20
HalaMadridLoveÖzil du kan inte vara över 12 så som du skriver. Men förstår vad du menar, även om jag personligen inte tycker att folk som inte kan någonting om fotboll och/eller är supporter tack vare en viss spelare ska få förstöra en fin blogg som denna. Kan även påpeka att du verkar vara en av dom som inte har en aning om vad kärlek till ett lag är.

Özil

2011-10-13 - 02:24:49
Och vem är du o bedöma om han kärlek till klubben eller inte, så jävla löjligt att vissa påstår sig gilla real mer än andra och att man är större madridista än den andra, men det kan kan la inte ni veta det vet man juh bättre själv om är eller inte?

Mr.Fred

2011-10-13 - 11:45:04
För fan asså. Sluta gnäll på varann :cool:

Özil o Di Maria går inte någonstans :cool:

Ramos

2011-10-13 - 18:07:49
moget än en gång kungen:mad:

Experten

2011-10-13 - 19:31:17
Att vara en trogen fan beror aldrig på åldern kom ihåg detta!

Men kärleken till klubben är kanske inte lika stor som vi andra kan vilja visa!

Det brukar gå igenom släkten i min släkt är ganska är det splittrat mellan Barcelona och Realmadrid mina svenska släktingar som jag umgås med är dock Barcelona fans.

Jag är Madridistan i Familjen min syster är Barca fan men det är inget jag tänker på själv respekterar jag Barcelona men inte fansen, dagarna innan matchen visar jag dock lite mot respekt mot klubben.

Mina idoler har varit Brasse Ronaldo och därefter Cristiano Ronaldo som jag sett upp till sedan länge har jag hållt på Realmadrid vet inte varför men tror att det börja när jag var 7 då jag spelade ett

Championsleague spel på datan och brukade alltid spela med Realmadrid med tiden har jag lärt mig spelarna och anfallaren Ronaldo blev min idol.

När jag blev CR fan minns jag inte av nån konstig anledning men har alltid hejat på honom har hållt på Madrid och United men har alltid haft Madrid som favorit.

2009 lämnade Ronaldo Man utd det var en dröm, det kändes overkligt.

Efter det har jag kollat på varje match Ronaldo skadad,träningsmatch klockan 05:00 jag skiter i vad jag skulle se dem.

Med tiden växte min kärlek för klubben till o med för mycket.

När jag reste till Spanien gick jag runt med Realmadrid armband då jag stötte på 2 Barca fans som spottade mot mitt håll.

Jag svarade med att sparka ner en av killarna då han andra kastade en glasflaska mot mig satte mig i magen som tur vad hände inget och då kastade jag en gatu sten och satte honom i axeln jag beklagar och vill aldrig göra om det men jag kan vara oerhört aggressiv specielt när jag inte är på humör och nån driver med Madrid klubben.

Jag är en riktig Madridista och betalar själv pengarna för att se matcherna på canal +.

HALAMADRID SIEMPRE CAMPEONES!!

:love::love:

ramos

2011-10-13 - 20:03:12
KÄRLEK TILL EXPERTEN!!!:love::love::love::love:

HalaMa

2011-10-13 - 20:11:37
Ja verkligen!!

HalaMadridLoveÖzil

2011-10-13 - 20:12:23
Ja verkligen!!! :love::love::love::love:

Lallare

2011-10-13 - 21:41:53
"Experten" Du är ju ett stort skämt. Jag var på Camp Nou slog jag ner alla Barca fans och tog bollen och gjorde 3000 mål sen döda jag Messi hahah jag är bäst bäst bäst bäst. Typ så låter du, fjant väx upp för i helvete

Experten

2011-10-14 - 13:04:46
Vadå väx upp jag visar bara lite kärlek!

Jag ville absolut inte bråka och jag var inte i Barcelona utan i Sevilla!

Skulle aldrig tänka på att attackera barca spelare asså vf skulle jag.

Det är fansen som är dem jobbiga dessutom gör jag inget mot dem så länge dem inte gör något mot mig.

Barcelona och Realmadrid har inget emot varandra just nu det är fansen som förstör ganska mycket av deras relationer!

Jag retar aldrig motståndarna Lallare så vf skulle jag gå till Camp nou och attackera Barcelona??

Pinsamt

2011-10-14 - 16:40:31
haha lol om vissa personer säger om den och den spelaren så lämnar slutar jag hålla på Madrid, vad blir din uppfattning om den Personen? har du bra svar till de Expert? och självklart får vem som helt hålla på real men de fan så jobbigt när små barn börjar heja på ett lag bara för att vissa spelar kom ditt!

P.s håller med Knugen!!

Experten

2011-10-14 - 19:33:32
Kan faktist inte säga så mycket om det "Pinsamt" utan man ska heja på ett lag som man älskat !länge!,

även om några spelare man gillat lämnar visst bli man besviken.

Men sånt händer alla spelare kommer inte stanna hela tiden utan bara att njuta Realmadrid är en enormt bra klubb kommer att komma in nya stjäror.

Jag hejar på Realmadrid även om dem skulle spela utan sina stjärnor skulle kolla på matchen klockan 05:00 även om det är en träningsmatch.

Det är klart jag kanske inte kollar om hela laget består av ungdoms spelare men det räcker med att 2-3 a lags spelare finns med, jag vill kolla på Realmadrid inte på Realmadrid ungdoms spelare.

Visst kan det vara kul att se nån gång hur dem spelar men det är inte så att jag följer matcherna som spelas på morgonen.

Hala Madrid// Hoppas ni kan heja på Realmadrid oavsett spelare som finns i truppen.:-d

Skriv en kommentar