Kaká efter matchen mot Villarreal: "Jag mår bra både fysiskt och psykiskt"


Den förra AC Milan stjärnan, Kaká, är glad över att ha spelat 90 minuter - något som han inte hade gjort på ett tag.
Kaká

Real Madrid
s brasilianska superstjärna Kaká uttryckte sina glädje över sin form efter att ha gjort det andra målet i onsdagens vinst mot Villarreal.

"Allting går bra för mig. Jag hade inte spelat 90 minuter på länge. Jag mår bra både fysiskt och psykiskt, och jag använder det till att hjälpa laget. Mitt självförtroende växer successivt. Jag är glad över allting" sa Kaká till Real Madrids officiella hemsida.

"Vi spelade jättebra i den första halvleken. Det är normalt att vi sänkte vår takt efter halvtid. Det är förståeligt. Det var en speciell match för mig och även för Real Madrid. Vi fortsätter att vinna poäng i en tävling som kommer att visa sig vara mycket svår".

"Hela truppens arbete kommer att vara viktigt. Vi alla känner oss viktiga. Detta är en lång tävling och vår trupps kvalité kommer att vara viktig och hjälpa oss att möta den med garantier".

Kommentarer

Anonym

2011-10-27 - 18:26:38
han lär hitta tillbaka till sin gamla form om han forsätter att vara skadefri. Sen när Nuri sahlin är redo och hittar form så kommer mou att glömma bort özil liksom.. frågan är om özil vill stanna kvar i real då? Özil vill garanterat starta i alla matcher men har fått nöta bänk dem senaste matcherna.

dennis

2011-10-28 - 01:10:28
Nuri Sahlin menar du inte Mona Sahlin eller är det Monas kusin kanske xD!!! :love::love:

Skriv en kommentar