Raphaël Varane: "Mourinho vet vad en ung spelare som mig behöver för att bli bättre"


Den franska mittbacken, Raphael Varane, är nöjd med sin karriär i Real Madrid än så länge.
Raphael Varane

Real Madrid
försvararen Raphaël Varane tog sin tid att hylla tränaren Jose Mourinho, och fransmannen tror att den förra Chelsea tränaren vet exakt vad 18-åringen behöver för att bli en bättre spelare.

Den förra Lens spelaren flyttade till Real Madrid förra sommaren, och han medger att han är väldigt nöjd med hur det gör för honom i Los Blancos.

"Han (Mourinho) vet exakt vad en ung spelare som mig behöver för att bli en bättre spelare. Hans träningsmetoder är på högsta nivå" sa Varane till AS.

"Det är sant att allting går mycket snabbt för mig för tillfället. Jag tränade inte ens med Lens A-lag förrän förra året. Nu bär jag Real Madrids tröja i en full Santiago Bernabeu".

Skriv en kommentar