Raul Albiol: "Ingen har sagt till mig att jag kan lämna och jag tänker inte på en avgång"


Den spanska backen, Raul Albiol, har klargjort att han inte tänker på att lämna Real Madrid och att det inte finns några problem mellan honom och Mourinho.
Raul Albiol

Real Madrid
s försvarare Raul Albiol har klargjort att han är fast besluten vid att bli framgångsrik i Santiago Bernabeu klubben och bekräftade att han inte har några problem med tränaren Jose Mourinho.

Den förra Valencia mittbacken har fått kämpa för att spela regelbundet denna säsong och det verkar som om han har hamnat bakom den franska 18-åringen Raphael Varane i Los Blancos rangordning.

Dock sa försvararen, som för närvarande befinner sig med det spanska landslaget, att det inte finns några problem med den portugisiska taktikern.

"Jag har inga problem med Mourinho. Jag har inte fått mycket speltid, men jag jobbar hårt för att övertyga tränaren för mina kvalitéer" sa Albiol till Marca.

"Det kommer inte att vara lätt, men jag kommer att göra allt för att återvända till laget. Ingen har sagt till mig att jag kan lämna klubben och jag tänker inte på en avgång".

"När tränaren gav Varane platsen framför mig lät jag inte det påverka mig. Vi alla har samma möjligheter. Jag behöver bara förbättra mig och spela bättre".

Kommentarer

madriiista4life

2011-10-06 - 17:09:53
Härlig inställning :thumbup::love:

Skriv en kommentar