Sergio Agüero förnekar en flytt till Real Madrid nästa säsong: "Jag är lycklig i Manchester City"


Sergio Agüero, som jagades av Real Madrid i somras, säger att han är lycklig i Manchester City - och därmed har han fått slut på alla rykten om en flytt till Los Blancos.
Sergio Agüero

Den 23-åriga anfallaren Sergio Agüero säger att han endast tänker på sin framtid med den engelska Premier League klubben Manchester City.

Den argentinska målgöraren har förnekat rykten som hävdar att han kommer att flytta till Real Madrid nästa säsong.

"Jag är lycklig här eftersom laget har bra spelare och det är den bästa klubben jag har någonsin spelat för. Jag hoppas att vi kan vinna många titlar, många troféer" sa Agüero till Manchester Citys officiella hemsida.

"Jag vill göra många fler mål för fansen. Alla matcher i Premier League är svåra, men vi kommer att göra vårt bästa för att vinna så många som möjligt".

Skriv en kommentar