Cristiano Ronaldo: "Jag kan inte se mig själv flytta till Barcelona"


Trots de senaste kopplingarna med en flytt till England, säger Cristiano Ronaldo att han är nära att signera en kontraktsförlängning.
Cristiano Ronaldo

Den portugisiska anfallaren Cristiano Ronaldo har avslöjat att han är i samtal med Real Madrid angående ett förlängt kontrakt.

Den förra Manchester United stjärnan har kopplats med en flytt tillbaka till Old Trafford, samt till Ryssland och Barcelona. Dock säger 26-åringen att han inte skulle kunna tänka sig bära den rödblåa tröjan.

"Jag kommer aldrig att utesluta någon klubb, men jag kan inte se mig själv flytta till Barcelona" sa Ronaldo till RTP 1.

"Jag är nära att signera ett nytt avtal för att stanna i Real i resten av mitt liv utan några problem. Real är en utav världens bästa klubbar med stor press på spelarna. Jag kan se det på gatorna, men jag är inte rädd för att misslyckas".

Kommentarer

RM

2011-09-20 - 17:45:24
sälja ronaldo di maria köp david silva tihago silva och ronney:thumbup:

CR7

2011-09-20 - 19:56:03
Då kan du fan inget om fotboll om du vill sälja världen bästa spelare !! Ge mig en spelare som kan spela me båda fötterna, som kan nicka lika bra, som kan hoppa lika högt, som kan springa lika snabbt o sist men inte minst som har lika bra teknik !! kom igen vakna till liv du ! Vem fan gjorde 42 mål förra säsongen!? Sälj hela madrid förutom RONALDO, RAMOS, IKER, ÖZIL, PEPE O MARCELO !! Vi förlorade sist pga av att vi e hatade av hela jävla Spanien ni ser själva hur domaren behandlar madridspelarna o barcaspelarna d e stor skillnad! Det finns absolut inget lag i hela världen som kan vinna när dom har domaren emot sig varje match ! Om Madrid skulle gå ner ti DIV 8 såå skulle jag ÄLSKA DOM ÄNNU MER ! Kärlek ti denna sköna klubben HALA MADRID <3

erik

2011-09-20 - 20:58:40
och vem har sakt att barca vill ha en flilmare

Felicia

2011-09-30 - 16:47:36
du Erik?



ja kan lova dig att alla spelare filmar någon gång?

fast de tänker väll inte du på? du tänker bara på att ronaldo filmar right? kolla på barcelona, de filmar också lilla du..

men när man bara fokuserar på en spelare så tänker man ju inte så långt ;-)

den bästa Amanda

2011-09-30 - 17:05:14
det här blogg är bara till real madrid fans :-P



inte barcelona ,,erik du är på fel vägggggggggg så kan jag säga tillbaka till rätt väg bror

Skriv en kommentar