Gonzalo Higuain: "Jag är jätteglad eftersom jag gjorde mål i de få minuterna jag var på planen"


Ytterligare två Real Madrid spelare kommenterade Los Blancos 4-2 vinst mot Getafe igår.
(Pepe och) Gonzalo Higuain

Den argentinska anfallaren Gonzalo Higuain samt den portugisiska försvararen Pepe pratade om gårdagens La Liga vinst som ledde till att Real Madrid toppar Primera Division tabellen.

Den 23-årige Higuain gjorde matchens sista (och Real Madrids fjärde) mål efter att ha bytts in mot den tyska mittfältaren Mesut Özil.

"Det var svårt för oss i den första halvleken, men vi lyckades att vinna matchen efter halvtiden. Jag är faktiskt jätteglad eftersom jag gjorde mål i de få minuterna jag var på planen. Vi kommer nu att vila och börja tänka på vår kommande Champions League match" sa Higuain till Real Madrids officiella hemsida efter matchen.

"Vi hade en bra start i den första halvleken, men sedan började det gå uppåt för oss, men vi vann till slut. Det var en bra match trots att vi inte spelade perfekt. Vi måste göra vårt bästa för att alltid vara i topp" sa Pepe.

Kommentarer

KUNG

2011-10-01 - 19:22:01
Pipita är KUNG:thumbup:

Skriv en kommentar