Kaká efter sitt fantastiska spel: "Jag njuter av att spela fotboll igen"


Den brasilianske stjärnan Kaká säger att han är nöjd med både sin och Real Madrids prestation.
Kaká

Real Madrid
s playmaker Kaká tror att hans lag går på rätt spår efter gårdagens 3-0 vinst mot Ajax i Champions League.

Efter att den spanska huvudstadsklubben gjorde två mål i den första halvleken och ett annat mål i andra halvlek, vann Los Blancos ganska bekvämt mot Ajax igår.

När Kaká pratade med TVE efter matchen, sa han: "Dessa sensationer är goda. Vi spelade en bra match, vi gör bra ifrån oss i gruppen. Men det är inte bara denna matchen, utan i de senaste matcherna har vi förbättrat oss".

"Vi ligger på en bra position i gruppen. Om vi slår Lyon kommer vi att vara på väg till nästa runda, så vi måste spela ännu en bra match. Vi måste överkomma de dåliga veckorna vi hade med våra två vinster, och nu måste vi fortsätta att förbättra oss och spela ännu en bra match mot Espanyol".

Efter att ha haft två dåliga säsonger, medgav Kaká att han är glad över att kunna spela regelbundet igen.

"Jag njuter av att spela fotboll igen. Fysiskt mår jag bra, jag håller på att återfå min bästa form bit för bit. Personligen var det en bra match för mig. Jag vill triumfera med detta lag".

Kommentarer

pv

2011-09-28 - 18:16:03
kung kaka <3

Timmo

2011-09-28 - 20:45:34
Härligt att Kaka presterar igen, är magiskt att se han spela tillsammans med Özil o Ronaldo på mitten :)

Skriv en kommentar