Karim Benzema: "Jag är i en topp form och jag tror jättemycket på mig själv"


Karim Benzema är glad över att ha gjort två mål i gårdagens match, medan Sergio Ramos anser att Real Madrid borde ha spelat bättre.
Karim Benzema

Real Madrid
s anfallare Karim Benzema gjorde två mål mot den spanska La Liga klubben Getafe igår, och tillsammans med Sergio Ramos kommenterade de två spelarna gårdagens 4-2 vinst på Santiago Bernabeu.

"Jag är i en topp form och jag tror jättemycket på mig själv. Mourinho och presidenten gör det också, vilket hjälper. Jag tar en match i taget och tränar hårt varje dag. Higuain spelade mycket bra. Vi båda ville göra mål och hjälpte laget hela tiden" sa Benzema till Real Madrids officiella hemsida.

När sedan spanjoren Ramos pratade med pressen, sa han: "Det var inte en av våra bästa matcher, men vinsten är viktig eftersom vi tog tre poäng. Vi har en positiv känsla på grund av detta, men vi är inte glada med vår prestation i den första halvleken. Vi vill göra vårt bästa."

Skriv en kommentar