Neymar bekräftar: "Real Madrid och Barcelona har knackat på dörren för mig"


Den brasilianske målgöraren, Neymar, har avslöjat att Spaniens två största klubbar jagar honom.
Neymar

Santos
brasilianske superstjärna Neymar har medgett att Real Madrid och Barcelona är ute efter hans signatur.

La Liga duon har starkt kopplats med den 19-årige anfallaren, som för tillfället är den hetaste spelaren ute på marknaden.

Neymar har bekräftat att båda klubbarna håller koll på honom, men samtidigt försäkrade han att han ännu inte har kommit överens om något med någon utav de två spanska storklubbarna.

"Real Madrid och Barcelona har knackat på dörren för mig. Både klubbarna vill ha mig, jag kan bekräfta det, men jag har inte kommit överens om något med någon utav dem" sa brassen till AS efter Brasiliens 1-0 vinst mot Ghana igår.

"Intresset från Spaniens två stora klubbar gör min självkänsla mycket hög eftersom jag följs av två stora klubbar som dessa."

Kommentarer

Rama -

2011-09-11 - 13:07:34
Neymar kan bli världens bästa spelare i RealMadrid :thumbup:

Skriv en kommentar