Nuri Sahin: "Jag kan vara användbar i Madrid"

Den turkiska playmakern, Nuri Sahin, är nöjd med sin återhämtning, men han vet inte när han kommer att vara tillbaka.
Nuri Sahin

Real Madrid
s mittfältare Nuri Sahin har insisterat på att han kan erbjuda sin klubb mycket bara han helt återhämtat sig från sin skada som har hindrat honom från att debutera i den vita tröjan denna säsong.

Sahin har ännu inte blivit av med sin knäskada som han fick under försäsongen, men han tror att han kommer att nå framgång i den spanska huvudstadsklubben.

"Trots att jag är skadad känner jag mig riktigt bra och jag känner att jag befinner mig på rätt plats och att jag kan vara användbar här i Madrid" sa Sahin till Sky.

"Allt går framåt och det går bra för mig i min återhämtning".

"Jag kan inte säga när jag kommer att vara tillbaka, men det är viktigt att när jag väl kommer tillbaka är jag starkare och i bättre form" avslutade turken.

Kommentarer

Anonym

2011-09-30 - 14:36:11
ingen använding av han :thumbdown:

Anonym

2011-09-30 - 14:53:27
mamma knullare han kmr att bli som özil

Raul

2011-09-30 - 15:30:18
mmjoo de ser vi nu, du har varit så JÄVLA användbar hittills iaf..

:thumbdown:



Hoppas verkligen inte att han petar kaka/özil eller alonso !!

Challe

2011-09-30 - 17:58:40
Han kommer spela bredvid Alonso på defensiva mittfältet istället för khedira/lass

Skriv en kommentar