Sandro Rosell: "Jag vet ingenting om män, men fysiskt gillar jag Messi mer än Cristiano"


Sandro Rosell har svarat på Cristiano Ronaldos senaste påståenden - hade Barcelona presidenten fått välja, skulle han ha valt Lionel Messi framför portugisen.
Sandro Rosell

Barcelona
s president Sandro Rosell har svarat på Cristiano Ronaldos påståenden om att fansen är avundsjuka på honom, genom att säga att han föredrar Lionel Messi.

Ronaldo buades ut i Real Madrids 1-0 vinst mot Dinamo Zagreb i Champions League i onsdags, och efter matchen sa han att de kroatiska supportrarna retade upp honom eftersom han är "snygg, rik och en fantastisk fotbollsspelare".

Men i en intervju med tv-stationen 8tv, sa Rosell: "Jag vet ingenting om män, men fysiskt gillar jag Messi mer än Cristiano".

Barca presidenten sa även att Los Blancos inte hade kommit överens med Santos om en affär för Neymar - trots att den brasilianska median hävdar att 19-åringen har signerat ett kontrakt med den spanska huvudstadsklubben.

"Han är en fantastisk spelare och Real Madrid har ingen överenskommelse med honom".

Kommentarer

Madrid 4ever

2011-09-20 - 17:06:45
klart som fan att man säger att sina egna spelare är bättre än andra

Anonym

2011-09-20 - 19:47:11
knulla hans farsa jag säger ronaldo e bättren messi

Anonym

2011-09-21 - 01:54:14
"Jag vet ingenting om män"... Hahaha stick till köket kvinna!

Skriv en kommentar