Jose Mourinho: "För mig är den stora frågan vem som kommer att spela mot Barca i finalen"


Jose Mourinho säger att det blir antingen Real Madrid eller Bayern München som kommer att möta Barcelona i CL finalen, eftersom enligt honom är en final mot Chelsea omöjlig.
Jose Mourinho

Real Madrid
s tränare Jose Mourinho tror att Barcelona är garanterade en plats i denna säsongs Champions League final, efter den visade favorisering för den katalanska klubben i den europeiska tävlingen.

Den portugisiska taktikern pratade med median efter hans lags vinst mot APOEL på Santiago Bernabeu och han hävdade att en final mellan Real Madrid och Chelsea är omöjlig.

"För mig är den stora frågan vem som kommer att spela mot Barca i finalen" sa Mourinho till en reporter som jobbar för TeleMadrid när han fick frågan om den kommande semifinalen mot Bayern.

"Det kommer att vara en fantastisk semifinal, Bayern mot Real Madrid, och det bästa laget kommer att spela mot Barca".

Sedan lämnade Mourinho intervjuaren, som följde snabbt upp genom att fråga portugisen varför han var säker på att Barcelona kommer att spela finalen.

"Eftersom de är jättebra" svarade Los Blancos tränaren.

Kommentarer

Anonym

2012-04-05 - 13:59:57
när spelas semifinalerna??:-):-)

Anonym

2012-04-05 - 14:06:20
Egentligen så menar han på grund av domarna :tired:

P - Hala Madrid

2012-04-05 - 15:05:37
Du över mig : Haha, tänkte samma sak!



Eller så är det att Chelsea är hans förra klubb.

Macke

2012-04-05 - 17:34:56
Tänke också samma sak!

ADSC

2012-04-05 - 19:36:52
Såg igår efter på viasats studio när när nån ställde frågor då sa han att Chelsea skulle lyckas vinna mot barca???

CR7

2012-04-05 - 22:09:27
Asså Igentligen är barcelona mycket bättre än oss men jag hoppas att chelsea vinner så vi kan vinna CL Igen!! HALA MADRID!! <3 <3 <3

AC MILAN

2012-04-05 - 22:24:35
jag tycker att real är bättre än barca , barca kommer garanterat gå till final för uefa kommer inte låta chealse vinna över dem , ni kanske såg vad som hände med milan för uefa insåg att barca hade det otroligt svårt o vinna över milan så ända sättet är att vinna över milan var att ge barca två straffar. minns den matchen förra året mellan milan och real , jävla va rättvis match det var , båda lagen spelade fin fotboll men tyvärr så vann real vilket jag tycker dem förtjänade den vinsten , men rättvis match ser man inte när ett lag möter barca ....

P - Hala Madrid

2012-04-05 - 23:37:02
Tror inte att Drogba & dom som har varit i Chelsea länge, kommer att vara så glada när dom möter Barca...

HalaMadrid

2012-04-06 - 17:55:10
Hahahaha.. Mou är ett geni. Jag har inte riktigt gillat att han pratar så mycket, men han vet att Barca är fuskare. Två finaler i CL har de fått av domarna. De höll på att få en finalplats mot Inter också, genom Mottas utvisning, men det blev inte så:). Och det är klart när man har två vinster i CL, då kan man rulla boll, vara UNICEF - ambassadörer(läs lite om Barca och Kazakstan), skicka in egna talanger i semi-final mot Real Madrid(när matchen redan är avgjord, så att de kan visa världen vilka helgon de är) skicka upp egna talanger till A-laget( Chygrynski, Villa, Affelay, Sanchez, Ibrahimovic, Fabregas(den förlorade sonen, som de sålde))



De kommer att förlora stort mot Real Madrid i finalen. 5-0. Tror ni inte att det är möjligt? Jag vet att det är möjligt. Bara vi sätter våra chanser, för de har vi gott om mot Barca

Anonym

2012-04-06 - 22:28:03
Du över mig håller med dig helt o hållet



:cool::thumbup::-):-P:-d

Kaká

2012-04-07 - 08:27:05
Du HalaMadrid det var det bästa jag läst på mycket länge!.. :-)

raul7

2012-04-08 - 00:05:50
Hala madrid. Domaren mot Inter dömde ju bort ett mål vid minut 80 typ så jag tror inte att han var mutad eller nån del av dessa konspirationsteorier och att motta blev utvisad var att busquet(tror jag) filma hårt (jävla horunge)

Skriv en kommentar