Mourinho har inkallat 24 spelare till tisdagens Champions League match mot Bayern München


Jose Mourinho har inkallat 23 spelare plus Castillas målvakt Tomas Mejias till morgondagens Champions League match mot Bayern München. Xabi Alonso, Ricardo Carvalho, Lassana Diarra och Hamit Altintop har alla inkluderats i trupplistan efter att ha missat matchen mot Sporting Gijon.

REAL MADRIDS TRUPPLISTA:
Målvakter: Iker Casillas, Antonio Adán & Tomas Mejías.
Försvare: Pepe, Sergio Ramos, Marcelo, Coentrão, Albiol, Carvalho, Arbeloa & Varane.
Mittfältare: Nuri Sahin, Kaká, Mesut Özil, Esteban Granero, Sami Khedira, Xabi Alonso, Hamit Altintop, Lassana Diarra, Jose Callejón & Angel Di María.
Anfallare: Cristiano Ronaldo, Karim Benzema & Gonzalo Higuaín.

Kommentarer

CR7

2012-04-16 - 21:45:00
Casillas

coentrao Ramos pepe marcelo

Sahin Alonso

Dimaria Özil Cristiano ronaldo

Benzema

SRS

2012-04-16 - 22:00:50
Hoppas startelvan ser ut så här!



Casillias

Arbeloa-Pepe-Ramos-Marcelo

Lass-Alonso

Özil

Kaka-Benz-CR7



Byte:

Lass-Sahin

Benz-Higuain

Kaka-Di Maria

'

2012-04-16 - 22:02:41
MV: Casillas är given som alltid.

HB: Arbeloa, han har presterat otroligt de senaste matcherna han har fått spela och spelat väldigt bra!

:thumbup:

MB: Ramos, en av världens bästa mittbackar utan tvekan.

MB: Pepe, given på mittbackspositionen, vilken mittback!

VB: Marcelo, några väljer och starta med Coentrao istället men jag tycker Marcelo är mil bättre än Coentrao både defensivt och offensivt. Coentrao kan ju fan inte ens offside.

CDM: Alonso, hur given som helst på den positionen, en av världens bästa.

CDM: Lass Diarra, vi behöver en bollvinnare och en passningssäker spelare på mitten som har både styrka och spelförståelse som kan möta Schweinschteiger, lätt Lass.

HY: Di Maria, vilken spelare säger jag bara!

COM: Ricky Kaká, Madrids problem i de senaste matcherna har varit att låsa försvaret och konvertera chanser. Kakás kan bidra till en ytterligare dimension på anfallet där han kan servera anfallaren flera gånger. Madrid behöver någon som kan visa sig vara avgörande.

VY: Cristiano Ronaldo, hur given som helst, världens bästa spelare, kommer ställa till många problem för Boateng.

ANF: Benzema.

Ahmed

2012-04-16 - 22:32:58
arbeloa/lass-ramos-pepe-marcelo/coentrao



alonso-khedira/sahin



dimaria-özil-ronaldo



benzema

Anonym

2012-04-17 - 10:38:20
Sahin kommer aldrig att få starta, Khedira kommer att få starta som vanligt :mad:

Anonym

2012-04-17 - 11:01:55
Mourinho kommer att användasamma taktik som förra säsongen mot filmalona.



Cassillas

Arbeloa. Ramos. Carvalho. Marcelo



Khedira. Pepe. Alonso



Di Maria. Ronaldo. Özil



Eller vad tror ni?

Kom då

2012-04-17 - 16:27:22
Du som kör med pepe där ska vi slås eller är du dum om du är det kom så slås vi jag bor i Lomma :thumbup:

Srs

2012-04-17 - 17:07:42
Du tre steg över mig, jag kommer alltid gå in på din blogg för jag älskar se Real Madrids träningar och sånt så snälla fortsätt med det!

RM89

2012-04-17 - 18:59:57
Denna elva vill jag se idag:



Casillas

Lass - Pepe - Ramos - Marcelo

Khedira - Alonso

Özil - Kaká - CR7

Benzema

Real Madrid CF <3

2012-04-17 - 19:23:38
http://youtu.be/p5A2n775Iak Alla äkta Madriistas kolla på denna video och tänk den kärlek ni visar för klubben! Idag kommer det bli en tuff match men om vi alla kämpar och tror på Real Madrid så kommer vi att lyckas! HASTA EL FINAL <3

P - Hala Madrid

2012-04-17 - 20:25:03
------------------STARTELVAN-----------------

Casillas – Arbeloa, Pepe, Sergio Ramos, Coentrao – Khedira, Xabi Alonso – Ronaldo, Özil, Di María – Benzema.



Iallafall vad jag har hört ;)

Mesut Özil

2012-04-17 - 20:27:57
Jag håller absolut inte med dem som tycker Arbeloa har varit i toppform i slutet. Förra matchen gjorde han 2-3 misstag där de bra lagen gör mål. Nu hade vi tur att vi mötte ett av ligans sämsta lag Sporting Gijon. Men mot Bayern håller det verkligen inte!



Och sen Lass som jag inte sett spela på väldigt länge tycker jag är ett väldigt riskabelt drag att göra. Därför så skulle min lagupällning se ut som följande:



Målvakt: Casillas - Självklar på platsen. Världens bästa målvakt.



Ytterback: Arbeloa - Jag tycker endå att Arbeloa är de självklara alternativet på platsen eftersom varken Marcelo eller Coentrao verkar kunna spela på höger kanten av någon anledning? Eller om detta beror på att de båda är för offensiva ytterbackar vilket skulle leda till ett svagare försvarsspel.



Mittback: Pepé - Ja, när varken Carvalho eller Albiol är i form så är Pepé ett ganska självklart alternativ. Frågan är om hans styrka räcker mot spelare som Robben,Riberys snabbhet?`



Mittback: Ramos - Ja en av världens absolut bästa mittbackar. Bra på huvudet,säkra passningar,brytningar och är dessutom rätt snabb för att vara mittback.



Ytterback: Marcelo - Jag tycker att Coentrao och Marcelo är väldigt jämna. Båda kan spela rikigt bra och håller världsklass, Men i vissa matcher så är de nästan pinsamt att se. Bortslagna passningar och ofokus. Dock så tror jag att mot ett lag som Bayern är Marcelos snabbhet och teknik ett perfekt alternativ.



Defensiv Mittfältare: Xabi Alonso - Helt otrolig spelare på alla sätt och viss. Han är given helt enkelt.



Defensiv Mittfältare: Nuri Sahin - Jag tror att genom att ha 2 väldigt bollsäkra defensiva mittfältare tror jag att Real kan ta över matchen på ett helt annat sätt en med Khedira eller Lass. Då jag tycker Lass är en grovjobbare medans Kehdira är en mer brytningssäker mittfältare men även en playmaker. Men Sahin har de där sten sköna touchen och tekniken gör honom till en startspelare ikväll.



Offensiv Mittfältare: Mesut Özil - Ja, för mig är han given. Hans passningsspel är av världsklass. Hans framspelningar håller samma klass som Xavis. Han är dessutom snabb och han kan dribbla på egen hand och har en härlig inställning.



Yttermittfältare: Angel Di Maria - Visst , Jag kan också tycka att hans filmningar och förstärkningar är oroväckande och oproffsigt. Men han sköna tillslag vid löpbollar och crossbollar , och hans snabbhet ger mig endå en riktigt positiv inställning till honom. De trpr jag kommer öppna upp ytor för real på offensiv planhalva.



Yttermittfältare: Cristiano Ronaldo - Han är världens bästa spelare. Är världens bästa straff och frisparksskytt och en av europas absolut bästa målskyttar. Hans snabbhet och dribblingar längs långsidorna och hans inlägg och skott är magnifika. Så alla vet ju att han är given :)



Forward: Karim Benzema - Han är snabbare och bättre teknik än Higuain. Higuain är visserligen målfarligare än Benzema men för mig är snabbhet ett hot mot alla lag. Och de är inget undantag mot Bayern.



Så här alltså:



-------------Casillas----------------

Arbeloa-------Pepe---Ramos------Marcelo



----------Sahin------Alonso------------



Di Maria---------Özil-----------Ronaldo



---------------Benzema-----------------



Bytena är ju såklart beroende på prestationer och resultat. Men jag skulle tänka mig något sånt här:



Benzema ut: Higuain in



Di Maria ut: Kaká in



Sahin ut: Khedira in



Vad tyckte ni om laguppställningen. Tål kritik :)



Hala Madrid!<3



Skriv en kommentar