Cristiano Ronaldo har blivit utsedd till den bästa spelaren säsongen 11/12 av Goal.com

 
Goal.com har utsett Cristiano Ronaldo till den bsäta spelaren säsongen 2011/2012, och när han fick priset sa han att han var stolt över denna utmärkelse.


Cristiano Ronaldo har pratat om sin "stolthet" över att ha blivit utsedd till den bästa spelaren i Goal.com:s 50 bästa spelare, då han presenterades ed utmärkelsen under Real Madrids försäsongs turné i USA.
 
Efter ett träningspass på måndagskvällen mötte den portugisiska stjärnan medlemmarna av Goal.com som gav honom trofén.
 
"Det är en fråga om stolthet för mig att vinna detta pris" sa Ronaldo, skriver Goal. "Jag skulle inte ha kunnat göra de utan stödet av mina lagkamrater".
 
Ronaldo sa även att han hoppas kunna bygga vidare på framgången från förra säsongen och han har satt siitt sikte på ytterligare titlar för Real Madrid.
 
"Mina kortsiktiga mål är att arbete fullt ut med mitt lag för att kunna kämpa för alla möjliga mästerskap".
 
"Jag prioriterar ingen särskild (titel) eftersom jag vill vinna så många jag kan, men för att göra det måste vi göra vårt bästa och göra det med ödmjukhet".

Klicka här för att se hela "Goal.com:s 50 bästa spelare säsongen 11/12" listan.

Kommentarer

Anonym

2012-08-07 - 16:17:46
Casilas före Messi omöjligt han förtjänar inte vara magra plats och. Ramos före özil

Jasser

2012-08-07 - 16:23:07
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ronaldo<333!

2012-08-07 - 17:57:01
ooooo, yheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:love:

ronaldo<333!

2012-08-07 - 17:57:08
ooooo, yheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:love:

Hala real

2012-08-07 - 18:39:02
Vaaaaa, jordi Alba är med och inte Marcelo hahahhah vilket skämt

Skriv en kommentar