Dani Alves: "Mourinho var alltför sen med sin förlåtelse"

 
I en presskonferens i Göteborg sa Dani Alves att Jose Mourinho borde ha bett om förlåtelse för sitt anfall mot Tito Vilanova tidigare.
 
Den brasilianska högerbacken Dani Alves har kritiserat Real Madrids tränare Jose Mourinho för den långa tiden det tog honom att erkänna sin skuld i hans attack mot Tito Vilanova i förra säsongens Supercopa.
 
Tidigare i veckan medgav den förra Chelsea tränaren att "Jag skulle förmodligen inte ha gjort vad jag gjorde", men försvararen säger att Mourinhos förlåtelse var lite för sen.
 
"Det är trevligt att se att han har ändrat på sin attityd, men om jag var han skulle jag inte ha väntat så länge. Mourinho var alltför sen med sin förlåtelse" sa Alves i en presskonferens i Göteborg efter Barcelonas match mot Manchester United i den svenska storstaden.
 
Under de senaste matcherna mellan Barcelona och Real Madrid har den intensiva rivaliteten ökat, men den 29-årige spelaren hoppas att det inte kommer att finnas lika många konflikter i de kommande El Clasico matcherna.
 
"Vi hoppas alltid att saker och ting förblir lugna i dessa matcher, så att fotboll är den enda saken som är i fokus. Men det finns vissa saker som vi inte kan kontrollera".

Kommentarer

??????

2012-08-10 - 15:19:19
kan du skriva och visa bilder när det kommer nya skor till spelarna jag är mycket tacksam för ditt svar

Svar: Om det står något om det, så kommer jag att försöka göra det.
Real Madriid CF Admin

Anonym

2012-08-10 - 16:11:42
Mohaha din filmning gör att Barca - real är i kaos du och David villa .

??????

2012-08-10 - 16:35:29
tack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:thumbup::thumbup::thumbup::-):-):-d:-d:-d

Nalyd

2012-08-10 - 16:39:02
Ja, den kanse var sen men det har ju inte ens bett om förlåtelse för dina filmning mot Pepe, bättre sent än aldrig

P - Hala Madrid

2012-08-10 - 16:44:02
Han har väl sagt förlåt flera gånger nu?

Anonym

2012-08-10 - 17:15:27
Osså vem är han ? Varför ska man säga förlåt. Om. Han själv inte säger det . Fuck U ursäkta mitt språk men kan inte hålla lugnent längre

Anonym

2012-08-10 - 21:34:36
Sån drama queen Dani Alves är... Mourinho var en man och bad om ursäkt, vem annars i barca har gjort det?

I mean, take it or leave it.

ramos

2012-08-10 - 23:38:38
Till ?????: özil använder numera Nike! Han har bytt

Dem ska vara glada att vi ens bad om ursäkt! Alla som börjar Barcelona har jag hatat men Dani Alves hatade jag redan, åsna

Mesut Özil

2012-08-10 - 23:50:16
Jag kan faktiskt hålla med Alves! Det var ritkigt dåligt gjort av honom, och försök inte försvara honom för att han har inte bett om ursäkt! Efter matchen så hade han tydligen låtsats att han inte alls visste något av att han petat Tito Vilanova i ögat.

Så det han gjorde var riktigt dåligt gjort men har ändå förlåtit honom. Och ja man kan säkert tro att jag är barca supporter men jag hatar Barca!

Anonym

2012-08-11 - 00:22:53
calma calma calma

Moronaldo

2012-08-11 - 08:20:09
Och varför ger inte du en ursäkt då, efter dina filmningar i? Alltså så har Mourinho gett ursäkt förre dig Jävla Alva..

Anonym

2012-08-11 - 08:37:05
Dive Maria

Anonym

2012-08-11 - 14:26:36
Hm i barca så hatar jag mest David vila , valdes , Daniel , Alexis ,och pedro .. Puyol är bäst inom Barca laget när man säger respekt , sen kanske xavi

MadridistaLivetUt

2012-08-11 - 14:58:16
HAHAHAHH Xavi? Han som säger att Casillas är den ända i hela Real Madrid som är normal? Hmm.. Mycket respekt där!

Hassan

2012-08-11 - 16:32:53
Förstår inte varför du hatar Valdes. Och jag respekterar iniesta

Skriv en kommentar