Lionel Messi: "Det finns ingen typ av ilska mellan mig och Cristiano Ronaldo"

 
Lionel Messi säger att det inte finns någon konflikt mellan honom och Cristiano Ronaldo, utan att det är median som hittar på detta.
 
Lionel Messi har lugnat ner idén om att han har en stor personlig rivalitet med Real Madrids stjärna Cristiano Ronaldo.
 
Innan Argentina spelade mot Tyskland i en vänskapsmatch igår, pratade den 25-årige argentinaren med median, och när han blev tillfrågad om sin nominering i Ballon d'Or samt om hans relation med Cristiano Ronaldo, avvisade han spekulationer om att det finns någon agg mellan paret.
 
"Med Cristiano Ronaldo finns det inga problem. Allt kommer från median. Jag har aldrig tävlat med Cristiano eller slagit med honom" sa Messi till Ole.
 
"Det finns ingen typ av ilska mellan oss, endast respekt, men jag skulle älska att se Iniesta eller Xavi, som har uppnått många viktiga insatser under många år, såsom VM och EM, vinna den om jag misslyckas".
 
"Naturligtvis har Ronaldo, som är en fantastisk spelare, liksom Casillas, diskuterats i jakten på priset också, men min vänskap med båda mina lagkamrater presiderar".

Kommentarer

Madridista

2012-08-16 - 15:23:24
Respekt

Anonym

2012-08-16 - 16:16:17
korv med bröd, plus ketchup och torkad lök. Nice :)




Jag vet inte varför jag skrev det...

Madridista1

2012-08-16 - 16:35:39
så tor du e Anonym

Anonym

2012-08-16 - 16:37:16
messssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii barca visca el barca putttttttttttttttaaaaaaaaaaaaaaaaa madriddddddddddddddddddddddddddd

Anonym

2012-08-16 - 17:38:19
Och du är lika våt som en tjej madridista

P - Hala Madrid

2012-08-16 - 18:02:55
vafan o_o

Anonym

2012-08-16 - 18:14:04
vlken töntar hala madrid

love you c.ronaldo

2012-08-16 - 19:10:25
Nä men sånt språk använder man inte anonym! Och vad e det för fel om man e en tjej? jag e en tjej.<3
jag tkr faktis att de messi säger e sant, det e bara median som gör allt värre! det ska inte behövas vara ngt emellan dem<3

Anonym

2012-08-16 - 20:09:09
Samma här syster.. Messi säger sanningen .. Gillar Ronaldo men tycker att messi är mer mogen kille än honom ibland .. Hala Ronaldo .. Hoppas du spöa gubben

love you c.ronaldo

2012-08-16 - 20:19:17
Men jag tycker faktis att ronaldo är mer komplett än messi, asså messi kan jag inte fatta han e konstig asså han e inte lika öppen mot sina fans som ronaldo<3
love u much ronaldo!<3
håller ni med elr vad tkr ni vänner?<3

Anonym

2012-08-17 - 00:23:03
HÅller med och ronaldo är mer roligare än Messi

barcafans

2012-08-17 - 16:05:16
Fotboll handlar inte om att vara rolig.
Ni säger hellt fel de är annars Messi som bryr sig mer till sina fans, han ger pengar till fattiga barn han e inte en sån som ronaldo, ronaldo e 24/7 i shopping center och köpper kläder. Kommer ni iåg när ronaldo itnte gav sin autograv till en 10 åring flicka?
Svar: For your information, Ronaldo gav 30 miljoner dollar till de fattiga i Somalia, 2400 euro till Palestina, han hjälpte en pappa och en son i Malaysia att fly från översvämningar, varje år åker han till länder och besöker de fattiga där för att hjälpa dem och ge dem pengar, han har betalat sjukhusavgifter för många cancerbarn och så brukar han besöka sjukhuset varje år för att ge de sjuka barnen julklappar, för att nämna några utav de sakerna han gör. Och nu kommer du och säger att Ronaldo spenderar 24/7 i köpcentret?..
Real Madriid CF Admin

love you c.ronaldo

2012-08-17 - 17:58:23
Det du barca fan säger e helt fel!
och vad e det för fel om man gillar och shoppa kläder?
han har mkt pengar och får göra vad han vill med sina pengar!
han hjälper fattiga barn mkt och gör sjuka barn glada<3
han har hjälpt mitt halv hemland(palestina) pengar och hjälpt dem han har hjälpt barn som har cancer,
vet du vad barca fan?
för länge sen gillade jag messi vanligt och respecterade honom, men inte längre!
vet du vrf?
allt var på grund av barca fansen!,
det hände så att när jag bruka blogga och skriva i en barca blogg,så brukade jag alltid bli mobbad få höra fula ord om madrid och cr7, och när jag sa att de störde mig på det,och att jag ville att det skulle finnas vänskap mellan barca ocr real fansen!
men tyvär!
och de som störde mig att dem bara hämtar positiva news om barca och messi!
och jag läste tusen andra negativa nyheter och varjd gång jag sa en negativ nyhet så skäller de ut mig och säger att jag ljuger!
va e de asså!
i denna blogg känner jag mig mkt bekvämare!
HALA MADRID!HALA MADRID!

Anonym

2012-08-17 - 18:06:38
tung äru blogg ägaren

Anonym

2012-08-17 - 20:55:51
Hållkäften anonym är de någon som är tjej äre du din jävla p12:A

a.m.b.ä

2012-08-18 - 03:04:31
HALA BARCA

Anonym

2012-08-18 - 08:29:33
Ambä du är ingen Barca fan för du vet inte hur man säger hals Madrid men på barcaá still

Anonym

2012-08-18 - 13:11:36
Haha..... Jag är ingen tjej idiot .... ;-). Och vad är fel med tjeje ?

Skriv en kommentar