Pepe: "Jag kommer att vara i perfekt form jätte snart"

 
Pepe har lovat Real Madrid fansen att han kommer att återfå sin form samt återvända till spelet inom kort.

 
Efter att ha fått en huvudskada har Pepe försäkrat Real Madrid supportrarna om att han kommer att återvända väldigt snart.
 
Enligt rapporter kommer inte försvararen att medverka i det kommande El Clasico mötet mellan Real Madrid och Barcelona i den spanska Supercupen - trots att undersökningarna har varit negativa.
 
"Jag uppskattar att många har visat sitt stöd för mig under de senaste få dagarna" sa Pepe till reportrar. "Jag är smickrad över all uppmuntrande som jag har fått sedan söndagen, speciellt från Real Madrid fansen".
 
"Jag kommer att vara i perfekt form jätte snart för att fortsätta slåss för Madrid tröjan. Jag vill också tacka, i synnerhet, lagets doktorer som har varit och är vid min sida".
 
"Jag tackar alla mina kollegor från andra klubbar för att ha varit intresserade av min hälsa. Dessa små detaljer har jag inte missat. Jag skickar en stor kram till alla".
 

Kommentarer

Kasper

2012-08-22 - 18:40:09
AWWWWWWWWWWWWWWWWW:-d

Anonym

2012-08-22 - 18:52:48
Betyder det att han hoppas spela mot Barca

Anonym

2012-08-22 - 18:52:49
Betyder det att han hoppas spela mot Barca

Skriv en kommentar