Jose Mourinho angående visslingarna: "Det kommer alltid att finnas en första gång för alla"


Efter gårdagens vinst på Santiago Bernabeu pratade Jose Mourinho med pressen om bland annat visslingarna som han fick höra igår.
Jose Mourinho

Real Madrid
s tränare Jose Mourinho har inte gett hånskratten som han fick under sitt lags 4-1 vinst mot Atheltic Bilbao någon betydelse och hävdade att några utav klubbens största förebilder har utsatts för liknande situationer i det förflutna.

Den portugisiska taktikern buades av Santiago Bernabeu publiken som var frustrerade efter förlusten mot rivalerna Barcelona.

"Det är inget problem" sa Mourinho till reportrar i en presskonferens, rapporterar Goal. "Det hände inte mig i Porto, Chelsea eller Inter, men det kommer alltid att finnas en första gång för alla".

"Här var Zidane utbuad, och samma sak gäller Ronaldo och Cristiano Ronaldo. Så varför ska inte jag buas ut? Zidane, Ronaldo och Cristiano svarade med sina mål. Jag kommer att försöka svara med mitt arbete".

Sedan betonade han även att det inte finns någon anledning för ett kris samtal i klubben trots förlusten mot Barcelona på hemmaplan.

"Detta är första gången jag har en fempoängsfördel. Vi gick vidare från gruppspelen i Champions League och vi har fortfarande en match att spela i Copa del Rey".

"Om vi kommer att besegras kommer det inte att vara av Alcorcon, utan av Barcelona och jag gör mitt jobb".

Kommentarer

realfans

2012-01-23 - 17:26:36
ooooooooo vad fansen är för mycke värdens bästa trännaren

Anonym

2012-01-24 - 04:24:55
Haha först och främst. Första kommentaren? WTF xD



Sen så tycker jag att det är så jävla dåligt att vissla mot sitt eget lag. Det är pinsamt rentutsagt. Jag försvarar mitt lag i vått och tårrt vad som än händer. Förlorar med 20-0 och spelar fult ohc filmar. Då skulle jag fortfarande hålla på Real.

Om vi vinner med 20-0 och spelar ut så skulle jag hålla lika mycket på Real.



Skillnaden är att många fans där och här på denna blogg är medgångsfans. Som inte kan tänka själv. Står det nåt dåligt i artikeln så tror ni att det är sanning och börjar kasta skit.

Sen när den personen gör nåt bra. Då är den världens bästa.

Så till alla er som känner er träffade. HÅLL PÅ ERT LAG I VÅTT OCH TORRT, NO MATHER WHAT!

Skriv en kommentar