Jose Mourinho: "Jag kommer att ha Kaká i juni och i den kommande säsongen"


Den förra Inter och Chelsea tränaren Jose Mourinho säger att Kaká inte kommer att lämna Real Madrid i vinterns transfermarknad.


Real Madrid
s tränare Jose Mourinho har klargjort att Kaká ingår fortfarande i hans planer för säsongen 2011/2012, trots spekulationer som kopplar den brasilianska playmakern med en flytt från Santiago Bernabeu klubben.

Rapporter från Frankrike och Spanien har hävdat att den 29-årige mittfältaren är en januaritarget för Paris Saint Germain, som planerar att erbjuda Los Blancos 23,5 miljoner euro för stjärnan.

Men när Mourinho pratade med den spanska sporttidningen AS i måndags, sa han: "Jag kommer att ha Kaká i juni och i den kommande säsongen".

Mourinho hyllade även Barcelonas tränare Pep Guardiola, som har utsetts till världens bästa tränare av IFFHS.

"Priset som Guardiola fick förtjänade han. Jag hoppas att han inte behöver vänta allt för länge tills han får sitt pris, eftersom jag vann samma sak år 2010 och de har ännu inte gett mig det" skämtade tränaren.

Kommentarer

Anonym

2012-01-07 - 03:04:42
Som sagt varje gång med nya saker, gå in på sidan och se hur stor skillnad det är.



www.vamosrealmadrid.weebly.com



Besök sidan och njut av den! :)

hoppas verkligen ni gillar den kära Real Madrid fans

Shain

2012-01-07 - 09:14:43
Rätt så amatör att komma in på ens blogg och göra reklam på dens sida, visar hur mycket respekt ni egentligen har, jag har följt denna blogg för länge för lämna den.... Respekt till denna bloggaren, Hala Madrid !!!!

Anonym

2012-01-07 - 13:10:30
Massi skäms du inte? Jag tror verkligen inte du skäms. Att du har mage att komma till denna bloggen, kommentera om en annans blogg om att den är hur bra som helst. WTF?? Du är ju helt fuckt up i huvudet

real fans

2012-01-07 - 13:40:45
hhaha:P så under par att höra kaka ska stanna :thumbup:

BarnjägarJanne

2012-01-07 - 13:42:34
Shain, det är väl inte förbjudet att följa två bloggar.. Inte för att jag skulle följa den kissbloggen, var nog något av det sämsta jag läst. Nyheterna stmmer kanske men kan knappt förstå vad det står på vissa ställen. Förlåt till dig Maassi, som uppenbarligen är bloggägaren och spammar varenda av denna bloggens inlägg med den blogglänken.

real fans

2012-01-07 - 13:52:30
real madrid-granada,klockan 20:00 kanal 4sport HALA MADRID hoppas att vi vinner inte lika dålig som före matchen :thumbup:

Pierre

2012-01-07 - 14:10:59
vart serr du dä ä tv 4 sport ? :question:

SR4

2012-01-07 - 14:28:42
Eller hur, det är Inter-match på tv4 sport :-(

realfans

2012-01-07 - 16:48:04
ja bra fråga:thumbup: så här www.sportal.se sen matcher:thumbup:

realfans

2012-01-07 - 19:24:37
nej jag missförstå det var inte 4 sport ursäkta mej;-(

Skriv en kommentar