Kaká efter söndagens match: "Jag mår bra, jag spelar bra och jag är glad"


Den förra AC Milan stjärnan Kaká har sagt att han mår bra i Real Madrid och tackade fansen för deras hjälp under gårdagens match.
Kaká

Real Madrid
s brasilianska stjärna Kaká säger att han är glad med hur det går för honom efter hans lags 3-1 vinst mot Zaragoza.

Den 29-årige playmakern har fått starta fler matcher denna säsong, och tystade spekulationer om en flytt från Santiago Bernabeu klubben efter sitt mål i gårdagens hemmamatch.

"Jag mår bra, jag spelar bra och jag är glad" sa Kaká till Real Madrids officiella hemsida. "Bernabeu hjälpte oss jättemycket och vi kan skapa en påverkan".

Dock medgav Kaká att Los Blancos prestationer mot Zaragoza var inte ens perfekt i våra vildaste fantasier, men han hoppas att han och lagkamraterna kan njuta av en produktiv vecka på träningarna för att korrigera sin ineffektivitet.

"Vi kan inte alltid lämna ett spår, och ibland släpper vi in mål på både hemma- och bortaplan. Dessa är sakerna som kräver förbättring".

"Vi har en vecka på oss att träna och förbereda många saker inför matchen mot Getafe".

Kommentarer

Anonym

2012-01-29 - 21:41:24
är Kaka islam eller?

Skriv en kommentar