Mesut Özil: "Jag jobbade hårt varje dag och pratade med tränaren jättemycket"


Real Madrids sista målskytt i gårdagens match, Mesut Özil, och försvararen Pepe pratade med median i den mixade zonen om 3-1 vinsten mot Real Zaragoza.
Mesut Özil & Pepe

Mesut Özil
:
"Jag är glad över att kunna hjälpa och eftersom vi vann. Det var en viktig match. Jag jobbade hårt varje dag och pratade med tränaren jättemycket. Jag mår bra med Kaká, vi båda gör mål varje gång vi spelar tillsammans i både träningspassarna och matcherna".

Pepe
:
"Jag tycker att Zaragoza spelade en jättebra match. Vi övervann alla hinder som vi upplevde i den första halvleken för att behålla ledningen i ligatabellen. Jag tycker att det här är en jätteviktig månad och vi kommer att kunna spela varje match med maximal ansträngning. Vi vet att fansen är med oss. Vi försöker att göra dem glada i varje match och det är glädjande. Det är den andan och beslutsamheten som vi har".

"Folk har alltid behandlat mig jättebra här och jag känner mig bekväm i Real Madrid. Jag vill göra mitt bästa eftersom jag är stolt över att vara en del av denna klubb och av denna trupp".

Skriv en kommentar