Raul González: "Jag vill att Real Madrid vinner allt säsongen 2011/2012"


Den förra Real Madrid stjärnan, Raul Gonzalez, hoppas att hans förra klubb kommer att vinna trippeln denna säsong.
Raul Gonzalez Blanco

Schalke
s anfallare Raul hoppas att de spanska giganterna, Real Madrid, kommer att vinna Champions League, La Liga och Copa del Rey säsongen 2011/2012.

Den 34-årige legenden, som spelade över 500 matcher för Los Blancos innan han lämnade marängerna för Schalke sommaren 2010, har fortfarande varma känslor för klubben där han blev berömd.

"Jag vill att Real Madrid vinner allt 2011/2012; Champions League, La Liga och Copa del Rey" sa Raul till den spanska sporttidningen AS.

"Jag tror att de kan vinna Champions League, varför skulle de inte kunna göra det? Enligt min åsikt finns det två favoriter: Real Madrid och Barcelona".

"Jag tittar på alla deras matcher och Jose Mourinhos arbete har lönat sig. Truppen har inte ändrats så mycket, men de tar ett steg framåt. De har blivit mer konkurrenskraftiga och leder i ligan".

Kommentarer

Raul

2012-01-12 - 14:56:35
Och jag vill att Raul ska vinna allt !! Världens bästa fotboll spelare <3 :love:

realfans

2012-01-12 - 16:33:10
ja men tack så mycke

Skriv en kommentar