Xavi efter gårdagens El Clasico: "Pepe är bara sorglig"


Barcelonas stjärnmittfältare Xavi anser att Real Madrid spelade "hårt" igår och anser att Pepe "är bara sorglig".
Pepe

Barcelona
s spanska mittfältare Xavi tog sin tid att kritisera Pepe efter den katalanska klubbens 2-1 vinst mot Real Madrid.

Pepe filmades trampa på Lionel Messis hand under gårdagens El Clasico på Santiago Bernabeu stadion, och när den 31-årige spelaren pratade med median ifrågasatte han den portugisiska försvararens spel.

"De spelar sitt spel, tydligen spelade de hårt... Pepe trampade på Messi... dessa är saker som är meningslösa, men i alla fall" sa Xavi, rapporterar Tribalfootball.

"Pepe är bara sorglig".

Kommentarer

Pauline - Hala Madrid

2012-01-19 - 15:08:36
DU är sorlig :p



Ronaldo

2012-01-19 - 17:29:25
Nej, helt ätligt bort med pepe in med Thiago Silva

Anonym

2012-01-19 - 20:09:09
Jag älskar verkligen realmadrid från hela mitt hjärta, "menart"

Men det som Pepé gjorde igår, var verkligen sorligt att se, helt seriöst, det var VERKLIGEN dumt & fult gjort. Men om man tänker på pepes spel hela tiden så är den där killen verkligen en tuff kille på plan, och rätt så agresiv också!

förra cl-kvartfinal(ellervaddetvar) så blev han utvissad, domarn gjorde rätt då! när de gjorde med ett lag som jag har glömt namnet på då sparkade han ihjäl en kille för fan, och nu också det där på messi, seriöst, pepe spelar verkligen fult! men han är ändå riktigt grym, och han har verkligen hjälpt realmadrid i många lägen,men han borde nog tänka efter lite pga av det som han gör får alla realfans och real-spelare skit. asså jag menar : när man går till skolan o så får man höra en massa folk som säger " oh, ni spelar så jävla fult, smuts lag bla bla.." och vad fan ska jag säga då? har inget försvar o då måste jag fan knippa igen och skämmas! :blush:

Pepe måste verkligen tänka efter!! börjar på lite damp faktiskt !



Jag har inget emot realmadrid, barasånivet älskar realmadrid, jag brukar aldrig säga ngt sånt om mitt eget lag, men idag blev jag tvungen det känndes som om det gick över gränsen !



HALA MADRID <333333333333

7 <3

8 <3 (SAKNARHONOM)

10 <3

Anonym

2012-01-19 - 22:24:30
Jag skiter vad pepe gjorde. Han är fortfarande kung! MEr sånt Pepe! :D

Pauline - Hala Madrid

2012-01-20 - 14:50:03
Nästa gång ska han göra det på BUSQUETS , han äcklar mig.

realfans

2012-01-21 - 11:07:11
nej han är bra spelare som passar,back han är lika bra som serigo

Skriv en kommentar