Antonio Cassano: "I Real Madrid kallade de mig tjock och uppskattade mig inte"

 
Milans målgörare Antonio Cassano sa i en intervju med ESPN att han kände sig förödmjukad under sin tid i Real Madrid.

 
Italiens anfallare Antonio Cassano har pratat om sin tid i Real Madrid, som han spelade för i två år. Han blev dock utlånad till Sampdoria det andra året (säsongen 2007/2008).
 
Den spanska huvudstadsklubben ordnade ett "vikt spel" som gick ut på att han skulle betala böter för varje gram han översteg. Detta ordnade Los Blancos på grund av att man trodde att hans vikt ledde till hans dåliga form.
 
"Min tid i Real Madrid var inte så bra. De kallade mig tjock och de uppskattade mig inte" sa Cassano till ESPN innan Spanien slog Italien i EM finalen igår.

Kommentarer

KRITISERAREN

2012-07-02 - 16:47:22
HAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d JÄVLA FETO HAN ÄR FAN HELT JÄVLA VÄRDELÖS DRA OCH SLICKA DIN MORSAS FITA

Skriv en kommentar