Borja Garcia: "Jag skulle vilja spela för Real Madrid, världens bästa klubb"

 
Den spanska mittfältaren, Borja Garcia, säger att han hoppas att hans klubb kommer överens med Real Madrid om en flytt.

 
Cordobas ytter Borja Garcia, som har kopplats med Real Madrid, har medgett att han vill spela för den spanska huvudstadsklubben någon gång i framtiden.
 
Den 21-årige spelaren står med i Los Blancos önskelista, eftersom marängerna vill signera spelaren till ungdomsakademin.
 
Och nu har Garcia försökt att distansera sig själv från rapporterna om hans framtid, men hävdade att det skulle vara en dröm att flytta till Santiago Bernabeu.
 
"Jag kommer inte att tvinga fram en flytt från Cordoba" sa Garcia till reportrar i en presskonferens. "Det är något som de två klubbarna måste lösa".
 
"Jag är skyldig Cordoba allting, de gav mig möjligheten för Madrid att bli intresserade av mig".
 
"Real Madrid är Real Madrid, världens bästa klubb, och det finns en chans att jag spelar där om jag flyttar till Castilla. Vad som än händer, händer".
 
"Ända sedan jag var ett barn har jag sett alla Madrids stjärnor spela. Jag skulle vilja spela där, men jag kan inte tänka på det nu av respekt för Cordoba".
 

Kommentarer

Anonym

2012-07-26 - 17:11:11
framtid

Skriv en kommentar