Jose Callejon: "Jag hoppas att allting går bra nästa år och att vi vinner många titlar"


Den 24-årige Callejon säger att han ser fram emot att försöka vinna ännu fler titlar med Real Madrid nästa säsong.
Jose Callejon

Efter att ha nyligen tagit hem La Liga titeln har Jose Callejon betonat att han är fast besluten vid att hjälpa Real Madrid att vinna fler titlar nästa säsong.

Anfallaren återvände till den spanska huvudstadsklubben från Espanyol sommaren 2011, och han vann sin första stora trofé i sitt första år med marängerna.

Callejon är däremot inte nöjd än, utan han vill vinna många fler titlar med Santiago Bernabeu klubben i de kommande åren.

"Jag hoppas att allting går bra nästa år och att vi vinner många titlar" sa Callejon till Real Madrids officiella hemsida.

"Mitt mål är att fortsätta ge Real Madrid allt jag har i mig. Alla har mål och mitt är att fortsätta förbättra mig".

Skriv en kommentar