Question och Answer med Gonzalo Higuaín i Futbol para todos


Gonzalo Higuaín var med i en intervju hos det latinamerikanska tv-programmet Futbol para todos. Här nedan kan ni läsa de mest intressanta frågorna och svaren från intervjun.

Gonzalo Higuain

Q = QUESTION (Fråga)    A = ANSWER (Svar)

Q: - Vilken tid går du och lägger dig?
A: - 01:30 eller 02:00. Ibland tar jag sömnpiller.

Q: - Gillar du att ta en tupplur?
A: - Ja, 15:00 till 18:00. Tuppluren är helig. Om jag missar en, är jag ingen person.

Q: - När du kommer på semester till Argentina, ringer grannarna på din dörr?
A: - [Dem gör inte det] bara för att de har känt mig sen jag var ett barn, jag har alltid bott på samma område, och alla känner alla. Dem blir glada [när jag kommer], men [de] känner inte fanatismen.
Jag vet att en minut av vår tid [kändisarnas] gör en person glad, men det stör mig när folk frågar mig om ett foto och har inte kameran redo.

Q: - Använder du Twitter allt oftare?
A: - Jag är inget fan av Twitter, och jag tror att ibland kan saker misstolkas.

Q: - Men du har ju nästan en miljon följare.
A: - Ja, jag är glad men jag twittrar inte lika mycket som dessa som skriver nonsens som; "Jag gillar Chocolinas med chocolatada" (argentinska kakor med varmchoklad). Jag gillar det inte.
När jag är på dåligt humör och jag kommer hem och mina föräldrar är där, så stänger jag in mig själv. Jag gillar inte att uttrycka hur jag mår.

Q: - Gör som tjejerna, ha din dagbok nära. 'Kära dagbok, idag passade inte Cristiano mig bollen. Idag gav Mou mig endast 20 minuter!'.
A: - (Skrattar) Nej!

Q: - Lagar du mat?
A: - Nej, häromdagen försökte jag göra korv och potatismos och det var en röra. Det tog mig tre timmar!

Kommentarer

casillas

2012-06-16 - 18:09:07
hahah bästa el pipita:-d

P - Hala Madrid

2012-06-16 - 18:30:58
HAHAAHAHA "Kära dagbok, idag passade inte Cristiano mig bollen."

Ronaldo7

2012-06-16 - 19:05:50
HAHAHAAAHAHA:thumbup::thumbup:

Experten(1)

2012-06-16 - 20:55:57
Hahahaha Ronaldo som nu mera passar för mkt !!

Istället för att göra mål passar han,vilken skilland!!



Hoppas Ronaldo kommer i form som Higuain och Benzema,när Ronaldo kommer i form då får alla lag enorma problem.

Madridista for life

2012-06-18 - 14:05:36
Finns det en möjlighet om att ni hittar intervjuer på andra spelare i real?

Skriv en kommentar