Jose Mourinho: "Jag kommer att signera ett nytt kontrakt med Real Madrid"


Jose Mourinho har avslöjat att han avser att signera ett nytt kontrakt med Real Madrid, eftersom han vill göra historia i Santiago Bernabeu klubben.
Jose Mourinho

Den portugisiska tränaren Jose Mourinho har deklarerat att han planerar att signera ett nytt kontrakt med Real Madrid.

Den 48-årige taktikern har kopplats med klubbar som Chelsea, Tottenham och Arsenal, men nu har tränaren avslöjat att han siktar på att bli en historisk ikon i den spanska huvudstadsklubben.

"Jag kommer att signera ett nytt kontrakt med Real Madrid. Jag skulle vilja ha en plats i klubbens historia" sa Mourinho, rapporterar Tribalfootball.

"Real Madrid och jag delar på ett projekt och vi kommer att fortsätta med det. Att vara en del av detta lag är en fantastisk och oförglömlig erfarenhet för en tränare som mig. Madrid är en av världens största klubbar och jag är lycklig här".

"Jag känner att de litar på mig här och jag känner att jag har direktörernas och fansens fulla stöd. Jag ser min framtid i Real Madrid".

Kommentarer

Raul

2012-03-11 - 14:27:58
Pff, tro mig detta e SKITSNACK !!

Men jag hoppas så klart att han signerar ett nytt kontrakt med Real Madrid..

real fans

2012-03-11 - 14:55:37
jaha alltid det kommer skitsnack för inga stans

Skriv en kommentar