Kaká: "Jag har tre år kvar på mitt kontrakt och jag vill stanna i Real Madrid"


Kaká fortsätter att kopplas med en avgång från Real Madrid trots att han har insisterat på att han kommer att stanna, och ännu en gång har han förnekat rapporter som hävdar att han kommer att lämna Los Blancos.
Kaká

Kaká
har insisterat på att han skulle vilja stanna i Real Madrid nästa säsong eftersom han vill visa respekt för sitt kontrakt med marängerna.

Den brasilianska stjärnan fortsätter att kopplas med en flytt från Santiago Bernabeu i sommarens transfermarknad efter att ha misslyckats med att försäkra regelbunden A-lags fotboll.

Kaká är dock fast besluten vid att kämpa för sin plats i startelvan, och han vill stanna i den spanska huvudstadsklubben trots att han medgav att han inte har varit samma nyckelspelare som han var för sina tidigare klubbar.

"Jag har tre år kvar på mitt kontrakt och jag vill stanna här för att spela min roll i framtida framgångar. Att vinna ligatiteln var ännu en milstolpe i min karriär" sa Kaká till Globo TV.

"Det var en aning annorlunda än jag var van vid eftersom jag var mindre viktig än jag var förr. Detta motiverar mig att bli en nyckelspelare igen".

Sedan kollade den förra AC Milan stjärnan tillbaka på sitt lags Champions League semifinal mot Bayern München, och medgav att hans straffsparksmiss var ett utav det värsta ögonblicket han har gått igenom i sin karriär.

"Det är ett ögonblick som jag måste bära med mig i resten av mitt liv. Jag har haft några värre erfarenheter dock, som till exempel förlusten i Champions League finalen 2005 med Milan och förlusten i VM 2010 med Brasilien".

Kommentarer

ronaldo:O

2012-05-07 - 18:40:12
jaa!



men alla gör ju misstag så bror inga oro för det var



bara att förlora inget mer elr du behöver oro dig för

.



:-d

Kaka

2012-05-09 - 02:28:12
Kaka jag tycker synd bara att du får

Nästa ingen speltid annars vill jag helst sig dig i real för alltid för alltid det sättet du spelar är riktigt grymt. Du är

Min favo player. När du har lagt skorna på hyllan så vill jag helst real Madrid ska va ditt sista klubb du spelat för.



Hala Madrid<3

Skriv en kommentar