Mourinho har inkallat 20 spelare till onsdagens La Liga match mot Athletic Bilbao

 

José Mourinho har inkallat 20 spelare, 19 från A-laget, till morgondagens bortmatch mot Athletic Bilbao. Angel di Maria, som är avstängd kommer att tillsammans med Hamit Altintop, Lassana Diarra och Ricardo Carvalho att stanna i Madrid.

REAL MADRID
S TRUPPLISTA:
Målvakter
: Iker Casillas, Antonio Adán & Mejías.
Försvarare
: Pepe, Sergio Ramos, Marcelo, Fabio Coentrão, Raul Albiol, Arbeloa & Varane.
Mittfältare
: Kaká, Özil, Granero, Xabi Alonso, Sami Khedira, Jose Callejón & Nuri Sahin.
Anfallare
: Cristiano Ronaldo, Karim Benzema & Gonzalo Higuaín.

Kommentarer

Srs

2012-05-01 - 20:35:13
Vinner vi imorgon så kan vi ge våra reserver + våra unga spelare chans att spela!

KAká

2012-05-01 - 20:42:28
Arbeloa Pepe Ramos Marcelo

Khedira Alonso

Özil Kaká/Granero Ronaldo

Benzema



100% att det blir dena uppställning :-)

En blandning av Mourinho och di Matteo

2012-05-01 - 20:46:15
I och med att Bilbao kör mycket inlägg och är mycket farliga i luftrummet så tycker jag vi ska ha ganska långa spelare på backlinjen!:) Helst Ramos, Varane och några till som är bra på huvudet!! En match mot Bilbao skulle jag startat såhär:



Casillas

Ramos Varane Pepe Coentrao

Alonso Sahin

Callejon Kaká Ronaldo

Higuain



Även om jag har valt lite spelare från bänken så tror jag vi kommer köra över Bilbao med den här uppställningen!:) Såsom Kaká och Higuain och hela rubbet spelade mot Valencia förra året då Real vann med 2-6 var otroligt!! Vi startade med avbytarspelare och krossade Valencia!! Så vill jag att man ska spela... Som sagt Llorente speciellt är stark i luftrummet och väldigt farlig i straffområdet.. Så det är bäst att starta med stora långa backar som är duktiga huvudspelare!!! Ramos är ju en duktig Huvudspelare som vi vet, Och Varane med sin längd kommer ju rensa bort alla inlägg!!! Pepe väldigt stark i huvudet han med, likaså Coentrao!! Perfekt backlinje tycker jag... Tips för morgondagen är 1-5 till Real Madrid, hoppas jag också.... Men allt kan hända.. "Bollen är rund", HALÀ MADRID!

Nalle

2012-05-01 - 21:01:22
det står REAL MADRID STARTELVA istället för REAL MADRIDS TRUPPLISTA.:thumbup:

Nalle

2012-05-01 - 21:03:30
KAN DET INTE BLI EN SÅN DÄR TÄVLING IGEN?????????:question::question::love:

Anonym

2012-05-02 - 01:05:20
jaaa fler tävlingar D:D:D:DD:D

Experten(1)

2012-05-02 - 03:22:43
Ramos och Varane lär behövas men Pepe är stabil i försvaret,kanske bör alla 3 starta,Ramos eller Varane som högerback.

Har hört att Varane testats som högerback.



I anfallet vill jag se Higuain,han måste få visa sig igen.

Kaka är en spelare som jag vill se speciellt när

Di maria är borta.

Behövs mer än Callejon imorgon.

real

2012-05-02 - 06:38:10
ramos hoppas han är lika bra som före matchen inlägget



från honom till benzema var sjuk!

RONALDo

2012-05-02 - 07:32:31
:question:

Ronaldo4ever <3

2012-05-02 - 07:34:39
Jag hoppas att ronaldo gör många mål i kväll men jag tycker också dom unga ska få spela i dag :-d:-d. Tror ni Ronaldo kommer vinna skytteligan??? :)

HalaMadrid

2012-05-02 - 11:14:15
vad menas med missad match? asså det står ju ''NÄSTA MATCH: Athletic Bilbao - Real Madrid | 02 maj 2012 | 22:00 | La Liga (missad match'' här på bloggen under headern? Vadå, kommer matchen att skjutas upp? :O

Raul

2012-05-02 - 13:03:14
Svar till HalaMadrid.



Real Madrid skulle ha mött atletic Bilbao i förta omgången men alla spelare i la liga strejkade på grund av att dom inte fick sin lön av BBVA tror jag, jag är inte helt 100 på de men jag har för mig att det var så, rätta mig ngn om jag har fel.

P - Hala Madrid!

2012-05-02 - 15:25:29
@Raul, Ja , ungefär så var det :)



Sahin måste spela!

Experten(1)

2012-05-02 - 16:47:13
Minns ni när LA LIGA skulle börja så skulle vi egentligen mött Bilbao men så blev det inte och istället sköts matchen upp.



Ronaldo vinner nog skytteligan i år!

Realmadrids självförtroende är högt nu Realmadrid kommer nog leka fram sina mål dock endast då Realmadrid har en komfortabel ledning.

halamadrid!

2012-05-02 - 21:32:57
Svar till "Experten1": jag tror faktiskt Messi tar hem skytteligan i år! Han har gjort 3mål mer än C.Ronaldo! skulle jättegärna vilja att han vann. C.RONALDO! :*



men om Real Madrid nu vinner mot Athletic Bilbao kommer dom spela dom matcherna som är kvar då? (:

Raul

2012-05-02 - 21:53:17
Ronaldo kommer aldrig låta Messi vinna skytteligan.

Ronaldo kommer vara envis idag och jag tror att hans med spelare också vill att ronaldo ska vinna så jag tror dom komme att passa honom för att göra mål och jag tror att Ronaldo kommer att avfyra många skott idag :D



Tror på en jäääkligt bra match !!

moh

2012-05-02 - 22:01:31
gud messi och barca kämpar sista sek.



ok hoppas att ronaldo gör 4 mål skulle vara glädje:thumbup:

casa

2012-05-02 - 22:31:35
Såg på fk att ronaldo missa straff men inte hur. Undrar om han sköt vänstra hörnet?? det får jag snart reda på när video kommer upp :cool:

raul7aa

2012-05-02 - 22:35:19
@En blandning av Mourinho och di Matteo



Tung uppställning och jag förstår att du vill se Higuain och Kaka men jag skulle hellre vilja se Özil (spräcka assistligan) elr granero. PErsonligen även om det sker en fight i min hjärna när jag snackar om det här vill jag att kaka ska lämmna real(för bra para förstås) annars aldrig

coentrao

2012-05-02 - 22:42:45
Vet att real får många straffa men barca har fått ovanligt många straffar senaste 1-2 månadeer :mad: :mad:

Skriv en kommentar