Nuri Sahin: "Jag är övertygad om att nästa säsong kommer att vara min säsong"


Det ser ut som att Nuri Sahin kommer att stanna i Real Madrid nästa säsong, eftersom han säger att han kommer att visa vad han går för under nästa kampanj.
Nuri Sahin

Real Madrid
s mittfältare Nuri Sahin har indikerat att han är fast besluten vid att visa sitt värde i den spanska huvudstadsklubben nästa säsong.

Den turkiska stjärnan, som signerade för Los Blancos förra sommaren för en hemlig avgift, har kämpat för att återfå sin form efter att ha lidit av skador i den första säsongen med marängerna.

Det påstås att playmakern kan lämna Santiago Bernabeu på lån, men den förra Borussia Dortmund stjärnan säger att han vill visa vem han egentligen är.

"Olyckligtvis har det inte var en jättebra säsong för mig på grund av skadorna som jag hade" sa Sahin till Sky Sport Italia.

"Men att nå framgång i Real Madrid är inte alls lätt, speciellt inte under första året. Men jag är övertygad om att nästa säsong kommer att vara min säsong".


"De fysiska problemen förstörde för mig och detta hände under flera månader, inklusive försäsongen. Men jag mår bra nu och jag har inga problem".

"Jag hoppas att jag kommer att vinna många titlar med Madrid, som är en stor klubb. Livet har gett mig många bra saker, men min dröm är att vinna Champions League med denna klubb. Om jag lyckas med det kommer jag att vara den gladaste mannen i världen".

Kommentarer

Sazze

2012-05-31 - 00:49:44
Jag älskar den här spelaren, har full förtroende för honom och vill inte att han lämnar, inte ens på lån. Hala Madrid<3

...

2012-05-31 - 10:00:36
Flopp spelare. Låna ut han!

Anonym

2012-05-31 - 12:13:48
Han har inte ens fått chansen efter sin långa skada din åsna. Ingen person återvänder till 100% efter en långtids skada. Motha facka

Pierre

2012-05-31 - 13:33:41
Lycka till att peta Xabi din sopa:bigeyes:

Anonym

2012-05-31 - 14:11:51
laaaakkkkkkkk hålll fucking tyst hur kan ni snakcka shit om honom ??? han är en riktig bra spelar men skadorna pajade denna säsong

...

2012-05-31 - 14:34:18
Vilken nivå ligger du på? Kalla mig för Åsna? Vad ger dig Rättighet att säga så? Vi båda är Madrista (hoppas jag) så varför säga något sånt?

-

2012-05-31 - 18:49:27
Finns ju en anledning till att han kallar dig för åsna, även om vi alla är madridistas. Han har helt rätt, Sahin har inte fått någon ordentlig chans pga att han återhämtade sig ganska sent in på säsongen, och ändå slänger du ut dig idiotiska kommentarer som "floppspelare, låna ut han". Vet du hur bra han EGENTLIGEN är?

Anonym

2012-05-31 - 21:37:53
haha hijoodeputa.. q hostia! ge bort han och altintop gratis tiil getafe eller nått skit turkist lag där dom hör hemma..

;

2012-06-01 - 23:47:07
HAHAHAHA

Real Madrid Lover<3

2012-06-08 - 17:56:36
Jag tror att Real Madrid champions league nästa säsong



(hoppas jag):thumbup:

CR7<3

2012-06-08 - 17:58:41
Va?? vad menar du???:question:

Skriv en kommentar