Vicepresidenten Adriano Galliani: "Zlatan Ibrahimovic kommer att stanna i Milan"


Zlatan Ibrahimovic har kopplats med en flytt till den spanska huvudstadsklubben, men Milans vicepresident säger att Ibra kommer att stanna i Italien.
Zlatan Ibrahimovic

AC Milan
s vice president, Adriano Galliani, har försäkrat Rossoneri fansen att Zlatan Ibrahimovic inte kommer att lämna Serie A giganterna, trots rapporter om att Real Madrids tränare Jose Mourinho har varit i kontakt med anfallaren.

Rykten i Spanien har spekulerat att Santiago Bernabeu tränaren har pratat med den svenska målgöraren om en potentiell flytt till Los Blancos, men Galliani har förnekat sådana rapporter.

"Jag misstror inte Mourinho. Dessutom, Ibrahimovic har sagt att han vill stanna i Milan" sa Galliani, enligt Sport.

"Jag har en jättebra relation med Ibra, men jag kommer inte att fråga om SMS ryktena är sanna. Jag brukar inte spionera på mina kompanjoners mobiltelefoner, och särskilt inte Zlatans".

Skriv en kommentar