Andres Iniesta: "Jag kan vara vän med Pepe, varför inte?"

 
Blaugrana mittfältaren har lugnat ner konflikten mellan honom och Pepe, och avslöjade att de två kan bli vänner någon dag i framtiden.
 
Barcelona stjärnan Andres Iniesta har avslöjat att han inte känner något hat mot Real Madrids försvarare Pepe.
 
De två spelarna var omgivna av kontroverser på grund av ett muntligt bråk efter El Clasico matchen som ägde rum tidigare denna säsong, men när spanjoren pratade med median sa han att han skulle kunna tänka sig att vara vän med portugisen.
 
"Jag kan vara vän med honom, varför inte?" sa Iniesta till tidningen SportYou.

“Det fanns en tid då jag sa vad jag tyckte om honom, att jag inte gillar honom, men nu, varför inte?".
 
Dessutom pratade Iniesta även om skillnaden mellan Blaugrana och Los Blancos, och sa: "Varje klubb är annorlunda. Jag har haft turen att vara där jag är, och det som spelar någon roll är att folk tror på 'cantera'. Annars är det inte värt det".

Skriv en kommentar