Cristiano Ronaldo: "Jag är inte vän med Lionel Messi"

 
Den 27-årige målgöraren säger att han inte har en nära relation med rivalen Lionel Messi, och påpekade att de inte är annat är sympatiska med varandra.
 
Cristiano Ronaldo säger att han har en strikt och professionell relation med Lionel Messi, och är därför inte vän med den argentinska stjärnan.
 
Paret har setts som stora rivaler under de senaste åren, eftersom båda lagen spelar för olika klubbar med samma individuella mål.
 
Men trots att Ronaldo har medgett att de inte är nära vänner, är portugisen säker på att det inte finns några problem mellan dem två och uttryckte sin respekt för Barcelona anfallaren.
 
"Han [Lionel Messi] är en fantastisk spelare" sa Ronaldo till beIN sport. "Jag har en professionell relation med honom, som jag har med andra spelare".
 
"Jag är inte vän med honom eftersom vi inte delar samma omklädningsrum. Jag respekterar honom som en professionell. Det finns inga problem mellan oss två".

Kommentarer

nicole

2012-11-09 - 21:33:42
ok:-)

nicole

2012-11-09 - 21:33:42
ok:-)

Skriv en kommentar