David Navarro: "Jag försökte aldrig skada Cristiano Ronaldo"

 
Försvararen säger att händelsen som tvingade Cristiano Ronaldo att lämna planen innan andra halvleken satte igång i söndagens La Liga match var inget annat än en olyckshändelse.
 
Levantes försvarare David Navarro säger att han inte medvetet skadade Cristiano Ronaldo i helgens match.
 
Den portugisiska stjärnan fortsatte att spela trots att han fick en armbåge i sitt vänstra öga, som resulterade till att det svullnade och blödde. 27-åringen gjorde till och med Los Blancos första mål, men blev till slut ersatt under halvtid på grund av yrsel.
 
Navarro har dock hävdat att skadan var endast olycklig, och sa till sin klubbs officiella hemsida: "Det var en olyckshändelse. Jag försökte aldrig skada Cristiano Ronaldo".
 
"Dessa saker händer under en match och jag beklagar att jag skadade honom, men jag upprepar, det var något helt ofrivilligt".
 
Navarro avslöjade också att han kontaktade Ronaldo på måndagsmorgonen för att fråga hur han mådde och önskade honom en snabb återhämtning.

Kommentarer

Real Madrid!

2012-11-13 - 22:18:30
Bloggägaren!

Det hade varit kul om du skrev lite artiklar om
Varierande spelare!
Inte bara Ronaldo och mou, kapten och vise kapten!
Svar: Jag försöker, men jag hittar inte så många nyheter om dem. Så fort det kommer upp något om de andra spelarna försöker jag att skriva ett inlägg om det.
Real Madriid CF Admin

assss

2012-11-13 - 23:14:01
Han ville säkert skada honom, han är ju motståndets största hot. Annars är han ju rätt så våldsam :cool:

http://www.youtube.com/watch?v=w2bnK-h5-gM

Anonym

2012-11-14 - 21:53:38
Respekt för dig en sån spelare är kung =)

Skriv en kommentar