David Navarros sms till Ronaldo: "Jag såg att jag skadade dig, jag ber om ursäkt"

 
Den 32-årige mittbacken, som skadade Ronaldo med sin armbåge, bestämde sig för att skicka ett meddelande till målgöraren i hopp om att stjärnan accepterar hans förlåtelse.
 
Levantes spelare, David Navarro, har avslöjat att han skickade ett text meddelande till Cristiano Ronaldo för att be om ursäkt för att ha skadat anfallarens ögonbryn in söndags.
 
Försvararen slog portugisen med sin armbåge i den första halvleken i matchen mellan de två klubbarna, och det resulterade till att den förra Manchester United stjärnan lämnade planen med ett blödande sår.
 
Navarro bestämde sig för att be om ursäkt för sin handling och sa att han skickade 27-åringen ett sms för att be om ursäkt efter matchen.
 
"Jag såg att jag skadade dig, jag ber om ursäkt" skrev Navarro i meddelandet, rapporterar Intereconomia.
 
Det sägs dock att Ronaldo inte har svarat på ursäkten än.

Kommentarer

Anonym

2012-11-15 - 19:08:47
Jävla skit nu tappat jag talamod för varje lite skit man rör Ronaldo så betyder inte inte att jorden går under ! Och du behöver fan inte be om ursäkt , det är fotboll och Ronaldo man måste smak lite på sin tur om man vill vinna . Han förtjänar lika mycket respekt som dig dvs om du är bättre spelare skit skäms och svara!

sanna

2012-11-15 - 20:36:34
Hoppas så mycket att Ronaldo inte svarar, vem fan kör ut armbågen och allt när man vet att nån står bakom en?! Han borde typ betala skadestånd, han kunde fan ha blivit blind! Fuck navarro, hoppas Ronaldo inte svarar för han är kung.

Anonym

2012-11-16 - 02:02:21
Han kunde fan ringa, som en riktig man

Anonym

2012-11-16 - 18:08:42
Alltså ronaldo ska inte vara barnslig han ska visa respekt dvs vad som hänt med honom har hänt . Och bra att du visar din omogna sida ! Var en stor spelare med respekt det är inte så du står över alla :)

Skriv en kommentar