Jose Mourinho: "Min relation med klubben är så som den alltid har varit"

 
'The Special One' känner att han har fortfarande en bra relation med styrelsen trots de mixade resultaten i Europa, men vet att han måste förbättra sig.
 
Real Madrids tränare Jose Mourinho betonade att hans relation med klubbens chefer återstår oförändrad, trots hans lags dåliga prestationer i La Liga.
 
De spanska giganterna förlorade mot Real Betis mes 1-0 i lördags och ligger för närvarande på tredje plats, med redan 11 poäng mindre än ligaledarna Barcelona.
 
Men trots problemen på planen tror inte Mourinho att det finns några utanför den.
 
"Här jobbar jag som om jag har gjort det i många år. Det finns ingen fråga, relationen med klubben är så som den har alltid varit" sa portugisen till reportrar i en presskonferens, skriver Goal.
 
"Nu har jag en jätte, jätte, jättebra relation, absolut en super bra relation, med presidenten och Jose Angel Sanchez".
 
Taktikern känner dock att han kommer att dömas för sina resultat i slutet av kampanjen, och sa: "Det är klubben som spelar någon roll och vem kan se om de är glada med det vi gör. En bedömning måste göras i slutet. Kanske är inte klubben nöjda med mig och tycker att det finns plats för förbättringar".

Skriv en kommentar