Karim Benzema: "Jag har ännu inte spelat min bästa fotboll"

 
Fransmannen imponerade i sin comeback i lördags, men han klargjorde att han kan fortfarande spela bättre.
 
Efter Real Madrids 5-1 vinst mot Athletic Bilbao har anfallaren Karim Benzema betonat att han inte spelar som bäst ännu.
 
Fransmannen gjorde två mål samt gjorde en assist när han hjälpte Los Blancos att ta hem tre viktiga poäng i sin första match efter att ha stått utanför planen på grund av en skada.
 
Benzema var dock snabb med att insistera på att han kan fortfarande göra bättre ifrån sig.
 
"Jag kan inte säga att jag spelade min bästa match för Real Madrid eftersom jag har tidigare varit mer avgörande" sa Benzema till AS.
 
"Det viktigaste är att jag mådde bra på planen efter 15 dagar utanför den. Jag har ännu inte spelat min bästa fotboll".

Skriv en kommentar