Karim Benzema: "Mourinho stöttar mig alltid och låter mig aldrig ge upp"

 
Benzema säger att han är säker på att Mourinho står bakom honom, eftersom han ständigt visar honom sitt fulla stöd.
 
Karim Benzema känner att han har Jose Mourinhos fulla stöd, trots bristen på speltid denna säsong.
 
Fransmannen lämnade Lyon för Real Madrid i juli år 2009, men har endast fått chansen att visa några glimtar av sin fulla potential.
 
"Jag har velat spela mer. Från början av säsongen har jag spenderat mer tid på bänken än på planen, men jag kommer att fortsätta att kämpa för att få minuterna de ger mig" sa Benzema till L'Equipe.
 
Den 24-årige anfallaren var dock snabb med att betona att han inte hade något agg mot Mourinho, och sa: "Han stöttar mig alltid och låter mig aldrig ge upp".
 
"När det går bra, säger han det till mig regelbundet och när det inte går så bra, säger han till mig att det är lugnt".

Skriv en kommentar