Pepe: "Jag blir orättvist behandlad av domarna"

 
Den portugisiska försvararen tycker att han får en hård behandling från domarna, och passade även på att hylla Cristiano Ronaldo.
 
Real Madrids försvarare Pepe tror att hans rykte bland domarna har lett till hans dåliga disciplinrekord.

Den 29-årige mittbacken har redan fått tre gula kort i La Liga denna säsong, och han hånas regelbundet av motståndarnas fans.
 
"När jag gör en vanlig foul, är det som att jag har halvt dödat dem" förklarade Pepe när han pratade med reportrar, skriver Goal. "Jag blir orättvist behandlad av domarna".
 
Sedan fortsatte portugisen med att försvarare sin landsman och lagkamrat Cristiano Ronaldo inför kvällens Champions League match.
 
"Man bör skylla på pressen för all kritik som Cristiano har fått, eftersom ni alltid skildrar honom som skurken. För många är Cristiano den bästa spelaren i världen. Han mår fint, han är glad och redo att hjälpa laget".
 
"Jag tror att City har laganda. Det kommer att vara en strid mot dem och vi måste matcha deras anda"

Kommentarer

Anonym

2012-11-21 - 18:29:26
Du är bäst Pepe vad de än visa vem du är och att du alltid spelar med hjärta .. Kärlek och respekt till dig . De försöker bara få dig tappa formen fortsätt den du är bästa du!

Skriv en kommentar