Guti: "Jag tror att Cristiano Ronaldo och Lionel Messi kan spela tillsammans"

 
Guti, som avslutade sin fotbollskarriär för bara några dagar sedan, tror starkt på att de två rivalerna, Ronaldo och Messi, kan spela tillsammans.
 
Den förra Madridistan Guti tror att Real Madrid stjärnan Cristiano Ronaldo och Barcelona anfallaren Lionel Messi kan spela tillsammans i samma lag.
 
Den 35-årige ikonen avslutade nyligen sin fotbollskarriär och har satt sitt sikte på en karriär som sportdirektör. Dessutom har han klargjort att om han fick chansen, så skulle han inte tveka på att sätta ihop duon i samma lag.
 
"Vem skulle jag signera av Cristiano Ronaldo och Messi? Den som vill komma. Båda två är ett snitt över alla andra, de är de bästa i världen" sa Guti till Marca.
 
"Om jag kunde ha båda två, skulle jag gilla det. Jag tror att de kan spela tillsammans eftersom de inte spelar på samma position".

Kommentarer

Anonym

2012-10-11 - 23:05:07
Omöjligt, dels för att messi vill att det är bara han i laget och dels för att Ronaldo avskyr den lille messi

Aldrig, Aldrig :mad:

Skriv en kommentar