Johan Cruyff :"Jag tror att Madrid är i större fara än någonsin"

 
Johan Cruyff tycker inte att Barcelona har något att oroa sig över i helgens El Clasico, utan han anser att Real Madrid är i större fara än katalanerna.
 
Barcelona ikonen Johan Cruyff ser fram emot söndagens La Liga match mellan Real Madrid och Blaugrana på Camp Nou, och tror att de regerande mästarna inte har råd att förlora.
 
Jose Mourinhos lag har för närvarande åtta poäng mindre än Barcelona efter endast sex matcher, och Cruyff tror att Los Blancos kommer att se sig själva i en prekära situation om de blir besegrade i El Clasico.
 
"Vanligtvis vet du inte vad som kommer att hända, men den här gången tror jag att Madrid är i större fara än någonsin eftersom de ligger så långt efter" förklarade Cruyff till Sky Sports.

"
Om de förlorar den här matchen är det som om hela världen faller på dig. Dessa är vanligtvis de matcher jag fruktar mest. Madrid kommer att göra allt för att ändra på denna situation".
 
"Mourinho kommer att hamna under mycket press efter söndag om de förlorar. Det är ett stort problem".

Kommentarer

Los blancos

2012-10-05 - 17:08:42
Jävla, pajas du kan bara snacka skit om real
Och du hyllar uefalona hela tiden, fattar att du har spelat i Barca men chilla lite !!
PAJAS, hatar dig sjukt mycket och det gör alla madridistas

HALA MADRID

Anonym

2012-10-05 - 17:10:09
Ja hatar honom skit mycket önskar att real vinner

Ramos12

2012-10-05 - 21:37:40
Ja håller med los Blancos han är en sån son of pip och ja jag vill inte säga mer!!:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

chanel

2012-10-06 - 13:41:12
Hahahah asså det ända Cruyff gör är att snacka skit om Real seriöst har han inget bättre för sig elr!!!!!

Mesut Özil

2012-10-06 - 18:52:29
Men kan du inte göra något annat än att kritisera Real Madrid eller? Du är fan bara pinsam för ditt *älskade* barca, fattar du inte det själv IDIOT jävel!

Och när vi vunnit över barca i el classico, så kommer han ungefär säga så här: Jag tror att hela fotbollsvärlden såg matchen igår (söndag) och jag tror att alla som såg den tycker att Barca var det klart bättre laget, men men så är fotboll!

Jag är så jävla less på honom!

Skriv en kommentar